Google Analytics Invitation Code

Hello allamaal,

Ik wou daarjuist Google Analytics eens uittesten, maar blijkbaar is het nog in beta-fase en heb je een Invitation Code nodig, anders kan je het niet gebruiken.

Heeft er iemand zo een code waardoor ik ook Google Analytics kan gebruiken?

Alvast bedankt

Gewoon je email adres opgeven en binnen een paar dagen heb je een invitation.

Heb ik al eens gedaan, een maand geleden.

Oh, ik heb iemand anders dit ook laten doen en die had het binnen een week. Sorry...

Probeer het anders nog eens met een gmail adres ?

[quote:5263fecc2f="Richard5"]Gewoon je email adres opgeven en binnen een paar dagen heb je een invitation.[/quote:5263fecc2f] Zo heb ik het ook gedaan. Binnen een week antwoord.

Ik heb het nog eens ingevuld. En nu maar wachten :)

Ik heb nog een Invitation Code:

BR27-D2ELA-7TGE

Wie hem als eerst invuld heeft hem. :slight_smile:

Ik heb ondertusen mijn eigen code al. Dat ging snel bij google.

ja gaat heel snel bij google... binnen 10 min.

Wat geeft die Analytics juist allemaal van informatie?

Ik zoek nl een gratis, goede stats ding dat me zegt uit welk land me bezoekers komen…

Ik gebruik altijd slimstat, maar wou google analytics eens testen.

Nog steeds geen code :

Niet zeuren, koop gewoon [url=http://haveamint.com]Mint[/url]. Is het beste

Waarom iets kopen als er gratis alternatieven zijn? Google Analytics Shortstat Slimstat (based on shortstat)

is er iemand die goeie en simpel te installeren stats weet, ik heb net gekeken naar mint, maar dat is te sumier en al helemaal voor 30,- ik gebruik nu AWstats, maar als ik niet elke dag aan het einde refresh dan wordt er niks met de stats gedaan. Dus stel ik refresh op een dag niet dan heb ik die dag geen stat gegevens. Verder ben ik wel tevreden met AWstats qua hoeveelheod informatie die er valt te achterhalen, dus liever iets dat dat ook doet, maar dat ik dan niet elke dag zelf hoef te refreshen.

Vind het op zich geen probleem om iets te betalen, maar dan ook weer niet per maand.

[b:cb88d9f866]update:[/b:cb88d9f866] slimstat ziet er wel netjes uit

Ik gebruik zelf slimstat: http://www.freshface.be/slimstat/

dan ben ik zeker wel alle gegevens van de afgelopen maanden kwijt als ik overstap van AWstats naar slimstat? Het ziet er iig wel erg netjes uit...

Ik zie alleen wel dat slimstat standaard de gegevens maar een jaar vasthoudt, is dat nog makkelijk te veranderen?

Ik zit achter 'Awstats', zeer tevreden, enkel 1 probleem... onze stats-server voert geen lookup's uit, bijgevolg weten we niet uit welk land de bezoekers komen, en dat vind ik nou net zo interrestant.

Owja, ondertussen al een google-anatylisch code gehad, hij was als spam blijven steken.
Benieuwd of die mijn wensen bijvult.

ik heb dat probleem met die landen info ook in AWstats.

Maar wat gebeurd er bij jou als je een paar dagen niet kijkt en op verversen klikt? Zie je dan wel van die afgelopen dagen gewoon je stats?

@was frans: gewoon dit veranderen; http://www.freshface.be/slimstat/?show=admin