Ik wou daarjuist Google Analytics eens uittesten, maar blijkbaar is het nog in beta-fase en heb je een Invitation Code nodig, anders kan je het niet gebruiken.
Heeft er iemand zo een code waardoor ik ook Google Analytics kan gebruiken?
[quote:5263fecc2f="Richard5"]Gewoon je email adres opgeven en binnen een paar dagen heb je een invitation.[/quote:5263fecc2f]
Zo heb ik het ook gedaan. Binnen een week antwoord.
is er iemand die goeie en simpel te installeren stats weet, ik heb net gekeken naar mint, maar dat is te sumier en al helemaal voor 30,- ik gebruik nu AWstats, maar als ik niet elke dag aan het einde refresh dan wordt er niks met de stats gedaan. Dus stel ik refresh op een dag niet dan heb ik die dag geen stat gegevens. Verder ben ik wel tevreden met AWstats qua hoeveelheod informatie die er valt te achterhalen, dus liever iets dat dat ook doet, maar dat ik dan niet elke dag zelf hoef te refreshen.
Vind het op zich geen probleem om iets te betalen, maar dan ook weer niet per maand.
[b:cb88d9f866]update:[/b:cb88d9f866] slimstat ziet er wel netjes uit
Ik zit achter 'Awstats', zeer tevreden, enkel 1 probleem...
onze stats-server voert geen lookup's uit, bijgevolg weten we niet uit welk land de bezoekers komen, en dat vind ik nou net zo interrestant.
Owja, ondertussen al een google-anatylisch code gehad, hij was als spam blijven steken.
Benieuwd of die mijn wensen bijvult.