Google Earth

Ook al zijn onze ogen gemik op de Apple Store en de intel mac's Google Earth is er eindelijk voor de mac!

Wie weet is ie dus ook wel Intel compatible ?

http://earth.google.com/download-earth.html

Kan iemand 'm werkend maken voor Panther :P

Grrr. Hij doet het inderdaad echt niet. "Apologies, but Google Earth Mac Beta only supports OS X 10.4. We are working on 10.3.9 support."

Beetje jammer weer. Moet ik alsnog naar een windowsbak om er mee te spelen.

Heu... Ik geloof dat m'n spulletjes langzamerhand toch érg oud beginnen te worden... Ik loop steeds vaker tegen dit soort goodies aan die alleen op Tijger werken.

Misschien toch die bank maar beroven voor die [size=7:1325f1ebd4]MacBook[/size:1325f1ebd4] nieuwe Powerbook…

Just kidding… Misschien gaat er toch nog een10.3.9 versie komen!!!

He ligt het aan mij of is deze officiele release tien x zo snel als de unofficial beta release van een maandje terug?.... :D :P Deze release is echt zo soepel als een ge-oliede fietsketting

Hij is veel snller de officiele release... Maar toch kan je op de pc verder inzomen...

[quote:e130e9e328="Caddy"]Wie weet is ie dus ook wel Intel compatible ?[/quote:e130e9e328] Nee.

[img:e130e9e328]http://www.ferrari-spotters.nl/Plaatjes/google.jpg[/img:e130e9e328]

De officiele release werkt niet bij mij. Hij klapt er elke keer uit. De demo werkt wel, dus dan houden we de demo maar. Oude plist al weggegooid, maar hielp niet. Iemand anders nog een suggestie?

[quote:af116dcce5="Matt."]Hij is veel snller de officiele release... Maar toch kan je op de pc verder inzomen...[/quote:af116dcce5]

Lijkt me onzin,zijn namelijk precies dezelfde foto’s.

[quote:67b789a899="Pete.Z"][quote:67b789a899="Matt."]Hij is veel snller de officiele release... Maar toch kan je op de pc verder inzomen...[/quote:67b789a899]

Lijkt me onzin,zijn namelijk precies dezelfde foto’s.[/quote:67b789a899]

sneller is ie wel… bij de unofficial release bleef mijn muispijltje altijd stotteren…
foto s zijn precies hetzelfde…
ik hoop dat er binnenkort ook een Google Pro/Plus voor de Mac verschijnt zoals die in Windows… :wink: