Google Maps komt met feature waar we binnenkort veel aan hebben

Google presenteert nieuwe functies waar consumenten binnenkort veel aan gaan hebben, namelijk Area Busyness en Directories.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Wat Google maps echt nog veel mooier zou maken is als het Waze functies allemaal adopteert:
snelheidscontroles, wegsituaties etc. melden; maar wat ik eigenlijk al jaren mis in de navigatie als, zeker op CarPlay; is meerdere overlays tegelijkertijd:
3D, Live verkeer, en de grote afwezige: live weersinfo!, zeker bij langere reizen een welkome toevoeging. Ik zou ze graag tegelijk op de kaar willen tonen
Daarnaast is fatsoenlijke rijbaanbegeleiding die op tijd getoond wordt, ook bij 130km per uur ook wel prettig, die is nu of onduidelijk, of te laat. TomTom of mijn native navigatie ind e auto heeft dat echt veel beter voor elkaar.

de reden dat ik Waze niet graag gebruik is het cartoonesque uiterlijk, Google maps is strakker.