Google privacyverklaring

Ik weet niet of het in dit onderdeel mag gepost worden ??
Ik krijg telkens een pop up met de privacyverklaring van google , en of ik deze wil bekijken of ik al akkoord ben gegaan ,. Ik selecteer telkens ’ al akkoord gegaan’. Maar telkens opnieuw komt deze pop up terug . Dit zou toch moeten wegblijven nadat ik al akkoord ben gegaan ??

Als Google niet het juiste cookie vindt, zal Google er om blijven vragen. En als Google een komma in de voorwaarden heeft veranderd ook. Doel van die hele poppenkast is natuurlijk om de gebruiker helemaal murw te maken zodat die met de complete shit zoals Google dat graag ziet akkoord gaat en geen gebruik meer maakt van zijn wettelijk recht de settings een beetje aan te passen.

Idealiter schakel je over naar een andere zoekmachine die ‘do no evil’ hoger in het vaandel heeft staan.
En je kunt de servers van Google een beetje terug pesten met www.cs.nyu.edu/trackmenot/

Welke zoekmachine zou ik dan best gebruiken ? Bing is niet veel beter op het gebied van privacy heb ik gelezen en de andere weet ik niet zo goed ? En de resultaten van zoeken van de zoekmachines toz van google ??

DuckDuckGo, IxQuick of Startpage.

Bedankt maar alles wat ik ingeef in deze machines lijken ze niet te vinden of ik krijg resultaten die niets bijdragen

Misschien moet je alle cookies eerst eens wissen. Daarna zal je de popup uiteraard nogmaals krijgen, maar als het goed is was dat dan (voorlopig) de laatste keer:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201265

google.com/ncr (zonder nag-screen) en ook gewoon in te stellen als standaardzoekmachine
maar ixquick.nl is nog beter (privé zoeken op google)