Google video

Zoals iedereen wel weet heeft google youtube overgenomen...wel ik erger me sinds kort enorm aan de zoekresultaten op google video....meeste leiden tegenwoordig naar niets ter zaken doende youtube clips die je enkel streaming kan bekijken...meeste daarvan is dan ng "gestolen" materiaal. Ze hebben trouwens een kat in de zak gekocht met die overname van youtube. MTV gaat Google nu een proces aandoen vanwege het copyright materiaal dat nu op hun servers beschikbaar wordt gesteld....iemand aandelen van google?

tot zover mijn zinloze bijdrage van vandaag.

En jij denkt dat Google te dom is geweest om even na te denken over mogelijke rechtszaken over copyrights voordat ze youtube overnamen?

Ben trouwens ook geen fan van de 'verschuiving' richting youtube en dat Googlevid er waarschijnlijk helemaal uitgaat. Youtube heeft me een veel te drukke layout en bij Google zijn de filmpjes gewoon als .mp4 te downloaden. Als ze dat nou ook eens bij youtube implementeerden...

Google heeft al laten weten dat Google Video meer een zoekprogramma wordt, dus meer links naar slechte, streaming troep op andere sites. Vind het ook niet echt oké... op Google Video staan bijvoorbeeld altijd goede documentaires van de BBC, die je (met een trucje) als gewone .avi kunt downloaden.