Google: zoekterm achter adres verdwijnt niet

Dit is vreemd: ik type google.nl in en daar verschijnt achter het google-adres een zoekterm die ik ooit heb opgegeven. Zelfs na 'stel safari opnieuw in' / 'wis cache' en 'wis geschiedenis' blijft die zoekterm achter google.nl staan. Hoe kan dat?

Raar... maar... Waarom niet typen in dat kleine Google-venstertje ernaast?

Da's gewenning... Maar ik zal het 's wat vaker gaan doen.

Tjsa, met behulp van dat venstertje hoef je minder toetsen te typen...

[quote:eb1b0e8b16="BBB"]Dit is vreemd: ik type google.nl in en daar verschijnt achter het google-adres een zoekterm die ik ooit heb opgegeven. Zelfs na 'stel safari opnieuw in' / 'wis cache' en 'wis geschiedenis' blijft die zoekterm achter google.nl staan. Hoe kan dat?[/quote:eb1b0e8b16]

cookies verwijderen?

Google.nl invoeren en dan in de adresbalk je zoekopdracht verwijderen zodat alleen Google.nl er nog staat en vervolgens toevoegen aan je bookmarks. Google.nl zonder de opdracht zal nu bovenaan staan en met een return meteen op te vragen zijn.

Al tussen je bookmarks gekeken? (en dan bedoel ik niet zoals hierboven, maar letterlijk of de url er misschien tussen staat)

Ik heb ook eens iets dergelijks gehad en dan ook nog eens een zoekterm die niet van mij afkomstig was, ik tikte een "s" en "a" (om daar vervolgens "safari contextual menu" van te maken) en hij vulde het vanzelf aan met "san fransico in winter" ??? Nog nooit naar op zoek geweest, heel bizar. Het lukte mij pas deze aanvulling te verwijderen door de autofill bij webpages te verwijderen.

Is mijn computer gehacked geweest?