GPRS data teller

weet iemand of er een simpel tellertje bestaat waaruit ik kan opmaken hoeveel data verkeer ik al heb gehad met mijn GPRS verbinding, het liefst per maand. Aangezien we per maand moeten betalen

alvast bedankt

Kan je jouw vraag iets specifieker uitleggen?

Als je bedoeld internetten via je gsm, dan kun je het meestal in de telefoon zelf uitlezen ergens.
lees de handleiding anders even door.

Of er een proggie voor de Mac is om dit bij te houden, weet ik niet.

tellertje zit in de meeste telefoons

bij mijn SE t610 zit het onder:

gesprekken>tijd en kosten>datatellers

en dan kan je kiezen voor

laatste sessie (ontvangen en verzonden)
datatotaal (ontvangen en verzonden)
teller resetten (kan je begin van iedere maand doen als je het per maand wilt bijhouden, om dat niet te vergeten kan je natuurlijk je kalender gebruiken) :smiley:

Ik weet dat er in mijn mobiel ook een teller zit, maar ik ben opzoek naar een program voor op mn PB. Waarmee ik per maand het dataverkeer kan zien. Ik dacht dat er wel zoiets zou zijn....suggesties?

Wat dacht je van internet connection monitor, ff zoeken op versiontracker.

Ik heb sinds kort de Motorola razr v3x met een kpn umts go abbonement. In deze telefoon kan ik geen data teller vinden helaas dus zocht ik naar een programaatje voor OSX om dit bij te houden. Momenteel heb ik Net Monitor geinstaleerd staan die wel een log bij houd, maar enkel per sessie en helaas geen totaal teller, ook is dit programma uitgebreider dan ik eigenlijk nodig heb. Ik wil gewoon een progje dat mn data in/out telt, eventueel de snelheid in/out aangeeft een het logt per sessie en totaal. Helaas kan ik weinig vinden.

Mocht iemand iets kennen die dit kan of waar ik in mn v3x een teller kan vinden zou ik daar erg mee geholpen zijn.