Gran Turismo 4 "photo mode" & iPod

Dit moet ik toch even kwijt: in de photo mode van Gran Turismo 4 bestaat de optie om je gemaakte foto's naar flashgeheugen te versassen via de usb pooren van de Playstation 2. Nu, het is ook perfect mogelijk om je foto's rechtstreeks naar de iPod over te brengen! Ondanks dat Sony toch een grote "concurrent" is op mp3 vlak...

:slight_smile:

huh? Hoe dan,ga ik het morgen eens proberen,heb toch en ipod photo!! Zie je dan ook echt de foto's op je screen of kun je ze alleen maar opslaan. Dan lijkt het een beetje op UMS!! Cool zeg!

De photomode van gran turismo maakt foto's op hoge resolutie van 1024X768. Deze zijn inderdaad opslaanbaar op een iPod Photo, net als een USB stick. Ik moet zeggen, met een beetje talent kom je heel ver met vette fotos :D

[quote:ba19e93b7d="Larz"]De photomode van gran turismo maakt foto's op hoge resolutie van 1024X768. Deze zijn inderdaad opslaanbaar op een iPod Photo, net als een USB stick. Ik moet zeggen, met een beetje talent kom je heel ver met vette fotos :D[/quote:ba19e93b7d]

Helemaal mee eens!! :smiley:
Werkt trouwens met eender welke iPod, het opslaan dan toch.

[quote:ba19e93b7d]Zie je dan ook echt de foto’s op je screen of kun je ze alleen maar opslaan. [/quote:ba19e93b7d]

Neen, je ziet ze niet op je schermpje.

Niet geweten dat er meer PS2 mensen waren! laat staan GT4 8)

Misschien moet ik maar eens het grote PS2 topic openen :smiley:

[quote:8b2cd220e3="Larz"]Misschien moet ik maar eens het grote PS2 topic openen :D[/quote:8b2cd220e3]

Doen!!!

Anders doe ik het misschien wel :evil:

Vet zet eens een paar op het fotoalbum

greetz

[quote:3fe0fe8d5d="Larz"]De photomode van gran turismo maakt foto's op hoge resolutie van 1024X768.[/quote:3fe0fe8d5d] Ze zijn zelfs van een nog iets hogere resolutie, 1280x960 om precies te zijn.

Hier een paar voorbeeldjes (helaas niet op de hoogste resolutie):
Seat Ibiza Cupra
Clio Renault Sport

[quote:7fc187f40c="Yosemite"][quote:7fc187f40c="Larz"]De photomode van gran turismo maakt foto's op hoge resolutie van 1024X768.[/quote:7fc187f40c] Ze zijn zelfs van een nog iets hogere resolutie, 1280x960 om precies te zijn.

Hier een paar voorbeeldjes (helaas niet op de hoogste resolutie):
Seat Ibiza Cupra
Clio Renault Sport[/quote:7fc187f40c]

Oh ja?! hier komen ze eruit als 1024X768 :?

Raar, ik ga de instellingen maar dan eens nakijken

Ik kreeg geen lichtnet adapter bij men mini, en werd al bang voor in de vakantie dus ik aangesloten op me ps2 (want die neme we mee) en me podje begon te laden :lol:

Even maar deze topic gebruiken, maar deze functie werkt niet meer met mijn 5G iPod. Ligt dit aan mijn iPod, of heeft iemand anders hier ook last van?

[quote:88d1fec4b4="Rising Sun"]Ik kreeg geen lichtnet adapter bij men mini, en werd al bang voor in de vakantie dus ik aangesloten op me ps2 (want die neme we mee) en me podje begon te laden :lol:[/quote:88d1fec4b4]

chill, weer een nieuwe oplader in huis!!!