Grappige bug in Widgets/Dock

Naja, grappig... ik vindt 'm grappig aangezien deze bug totaal niet in de weg zit en geen schade aanricht.

Ik heb hier één powerbookje en één 22" LaCie monitor… Ik heb de twee thuis boven elkaar staan (powerbookje onder en LaCie boven (niet letterlijk natuurlijk :slight_smile: Ik druk op F12 (Widgets) dan verschijnen normaal je widgets op 't scherm. Als je op de grote ‘+’ knop klikt om de ‘widget-la’ te openen dan schuiven alle vensters inclusief bureaublad en menubalk naar boven om plaats te maken voor de ‘widget-la’. Als je de Dock open hebt staan en die staat op je powerbook schermpje, dan schuiven alle items ook mee naar boven. Een erg grappig gezicht. :slight_smile:

Afbeelding:

cool :)

ik denk dat os x ervan uit gaat dat de schermen NAAST elkaar staan... en dan klopt het wel he :P

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand 2 schermen boven elkaar heeft staan werkt dat handig dan? zit je de hele tijd op en neer te kijken.

(offtopic) ik werkte voorheen met twee schermen naast elkaar. Nu door ruimte gebrek ook boven elkaar en dat werkt soms veel lekkerde zelfs 22" boven (en iets dieper) 15" flatscreen onder (en iets naar voren) Helemaal goed

Ik werk als freelancer... en veel reclamebureau's hebben ergens een tafel met een monitor op een verhoginkje staan.... vanwege ruimte heb ik voor het verhoginkje m'n PowerBook staan, m'n trackpad uitgeschakeld, op de voorkant van m'n powerbook een groot PRO-keyboard en daarvoor een wacom tablet... Voor mij de 'Ultieme setup' Thuis en op mijn studio heb ik alle monitoren naast elkaar staan.... daar heb ik de ruimte natuurlijjk zelf kunnen indelen... maar als ik eerlijk ben vindt ik naast elkaar bijna net zo fijn werken als boven elkaar.... het blijft persoonlijk natuurlijk.