gratis audio tours op de iPod?

Wie heeft er interesse om mijn 'open source' projectje te steunen? Ik heb een site uit de grond gestampt die elke iPod gebruiker toelaat om audio tours te downloaden (of je eigen gemaakte tour te uploaden).

Eigenaars van een iPod Photo kunnen tijdens zo’n tour op hun scherm zien waar ze naar moeten kijken. Gebruikers van een gewone ipod kunnen de bijgevoegde detail-informatie (zoals tracknaam, foto, korte beschrijving) uitprinten.

Er staat voorlopig een demo-PodGuide (zo noem ik de tours) on line. Ik heb ook reeds een programmaatje gemaakt die het je gemakkelijker maakt om zelf een PodGuide te maken. De bedoeling is dat zoveel mogelijk ipod-gebruikers hun eigen PodGuide submitten.

bekijk het op PodGuides.net (nee, ik verdien hier niks mee, en ja, het is allemaal gratis).

Leuk idee. Ik link er wel naar toe vanuit mijn site.

Groetjes Ramon

heel mooi idee.

Hoe kunnen we je steunen?

[quote:0279c42ebf]Hoe kunnen we je steunen?[/quote:0279c42ebf]

gemakkelijk…
loop je thuisstad of favoriete vertoefplaats even door.
sta even stil bij elk tof plaatsje, maak er een foto van, en spreek een klein tekstje in…
submit het op de site en laat zo het aantal PodGuides toenemen.

De mogelijkheden zijn eindeloos. vb.:

• je 10 favoriete cafés
  • 5 toffe en goedkope restaurants in Amsterdam
  • eigen ingesproken rondleiding in een of ander museum
  • 10 speciale torens in jouw streek…
    noem maar op.

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar musea die hun eigen audio tours beschikbaar willen stellen. (extra groot bereik én ander doelpubliek te bereiken).

geweldig zeg! Ik dacht aan route beschrijvingen in de auto maar nu snap ik de mogelijkheden. Ik zal eens kijken:, ski-, berg- tochtjes? Rondleiding in Milaan? Zit nl. in Italia

Alleen werkt je site niet (browser kan m niet vinden)

Wel nog een reden om een iPodPhoto te kopen mensen … !

[quote:ba7eb85fa5]Alleen werkt je site niet (browser kan m niet vinden) [/quote:ba7eb85fa5]

heh…
typduiveltje…

bij deze aangepast. :evil:

wel tof progje!!

korte update...

De eerste échte PodGuide is nu te downloaden op PodGuides.net

De PodGuide heet ‘A little piece of Brussels’ en bevat een leuke rondleiding in Brussel (paar goede café’s daar lijkt me).

De PodGuide Generator heeft ook een update gekregen én staat nu te pronken op zowel Versiontracker als Macupdate.

Feedback wordt gigantisch geapprecieerd :wink: