GRATIS automator photoshop acties willen niet instaleren

mensen,

Ik heb op: http://www.completedigitalphotography.com/index.php?p=339#more-339 een prachtige automator pack gevonden met handige photshop acties (for free)maar probleem is dat deze niet opstart. Dus ik heb hem gedownload en uitgepakt, maar als ik het ikoon dubbelklik tracht hij op te starten/instaleren maar breekt dit vervolgends weer af. Ik heb dit vroeger wel eens vaker gehad. Onder jaguar of phanter was dat nog en moest volgends toen iets weggooien ergens uit een library om dit probleem op te lossen. Weet alleen niet meer welk documentje dit nou was.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn. Op het forum van de bovengenoemde site zijn er genoeg mensen die het wel geinstaleerd hebben gekregen dus ik neem aan dat het gewoon goede software is.

thnxs alvast,

T-man

Ik heb gedaan wat ik moest doen. De Actions in de Photoshop CS map gekletterd en daarna Automator opgestart. Staan ze netjes tussen. Probeer het eens door ze opnieuw te downloaden.

ow.. ik zie hier effe een verschil... T-Man dubbelklik het icoon en XyonN zet de actions in de de 'PhotoShop CS' map ... mss effe dat bestand in die map zetten? OF is het een installer zonder 'next, next' m.a.w. als je het bestand opent, dat ze al geïnstalleerd zijn...

klopt, je moet inderdaad de file in je photoshopmap zetten. Had ik ff niet gezien. Nu staan ze er tussen. thnxs voor het meedenken.

grtz T-man