gratis bellen met iets als skype of teamspeak?

Hallo! Mijn vrienden bellen gratis via het internet (microfoontje in de computer) met elkaar via Skype of Teamspeak. Die software is helaas (nog?) niet voor de mac. Boeoeoeoe! Weet iemand een alternatief? Ik wordt nu uitgelachen ... :sealed:

Ik ben zowel PC als Mac user. Dus ik heb Skype ook kunnen uitproberen. De kwaliteit kan toch niet tippen aan die van msn messenger (audiogesprek)

Dus dat lijkt mij toch wel een goed alternatief.

laat staan dat het de kwaliteit van isight of via ingebouwde microfoon over ichat.Die kwaliteit is super, gebruik het zelf dagelijks

ichat werkt prima 8)

Volgens mij is Roger Wilco er wel voor de mac. Die kan dan ook met PC's communiceren. Maar zoals al eerder vermeld, is iChat veel beter.

Bij mij zegt ichat steeds dat het geen verbinding kan maken en dat ik het een paar minuutjes later nog maar eens moet proberen (en dat de hele tijd). Ik probeerde het namelijk omdat ik ergens op deze site las dat je er ook je icq-mensen in kon opnemen.

Maarre … dat kletsen via de microfoon in iChat, dat kan dan natuurlijk alleen met mac-vriendjes en -vriendinnetjes? Ik ben zelf verstokt mac-gebruiker, maar mijn vrienden niet …

hmmmmm roger wilco is alleen geschikt in de classic-mode. Daarentegen heb ik gehoord, dat ergens op de discussiepagina's van teamspeak (of dat andere programma, dat weet ik niet meer), gezegd is dat er hard gewerkt wordt aan een mac-versie. Jippie!

nou je moet de laatste versie van ichat downloaden (is een beta) en dan zien dat de pc user de laatste versie van aim heeft. dan moet de pc user op video klikken en dat gaat audio en video (als er cam is)

Ik gebruik Netphone en dat werk vrij goed (als je tenminste allebei een adslletje hebt (maar dat likt me logisch)

Ik gebruik zelf [url=http://198.173.255.76/downloads/displayDOWNLOADS.php?recordID=2]iVisit[/url] om met mijn mac en windows vriendjes te kleppen :)

[b:55fc45b380]@Ton[/b:55fc45b380] Ik las je mailtje :wink:
iVisit is gewoon een soort van iChat. Je kan video en audio chatten met andere. Het is helemaal gratis! Word trouwens ook gebruikt door de bekende bezoekers van dit forum zwaai hohooi Ams, Adriaan, enz enz enz :wink:
Kijk eens op de site van iVisit zou ik zeggen! Word alles haarfijn uitgelegd :slight_smile: