ik zit tegen het randje van overspannnen aan
ik heb een mobileme account ( ooit aangemaakt gratis account)
wil nu opzeggen maar is met geen mogelijkheid in te loggen op mijn account
heb van alles geprobeerd o.a. dit http://docs.info.apple.com/article.html?path=MobileMe/Help/en/mmfc0f1a3b.html
ook nieuw account aangemaakt en weer verwijderd ..
ik wil geen gebruik maken van de betaalde dienst , hoe kom ik van deze account afik lees dat veel mense n hiet last van hebben , is dus een belachelijke dienst i.m.o.
Your annual MobileMe subscription starts in 7 days. We hope that using MobileMe during your free trial has helped you keep your life in sync, show off your photos and movies, find a misplaced iPhone, and much more.
You will be billed on March 11, 2011, for your first year of service on the card listed below.
Als het éénjarig MobileMe-abonnement 45 dagen geleden of minder in rekening werd gebracht op uw creditcard of als u zich momenteel in de proefperiode van 60 dagen bevindt
Volg deze stappen om uw MobileMe-abonnement op te zeggen:
[list=1][*]Ga naar me.com/account en log in.
[*]Klik op Account Options (Accountopties) in de navigatiekolom (aan de linkerkant).
[*]Klik op Cancel Account (Annuleer account) onder in het venster.[/list]
Uw account wordt verwijderd wanneer u de opzegging bevestigt.
Opmerking: als u de creditcardgegevens hebt verwijderd uit uw account, wordt de knop Cancel Account (Annuleer account) niet weergegeven. Vervang de creditcardgegevens van uw abonnement in Billing info (Betaalgegevens) om de knop Cancel Account (Annuleer account) te zien.
Zie de oplossing in [url=http://www.onemorething.nl/community/topic/account-mobileme]Kan niet meer naar accountgegevens gaan in MobileMe (opgelost)[/url].