Gratis MobileMe account stopzetten

hallo,

ik zit tegen het randje van overspannnen aan
ik heb een mobileme account ( ooit aangemaakt gratis account)
wil nu opzeggen maar is met geen mogelijkheid in te loggen op mijn account
heb van alles geprobeerd o.a. dit http://docs.info.apple.com/article.html?path=MobileMe/Help/en/mmfc0f1a3b.html

ook nieuw account aangemaakt en weer verwijderd ..
ik wil geen gebruik maken van de betaalde dienst , hoe kom ik van deze account afik lees dat veel mense n hiet last van hebben , is dus een belachelijke dienst i.m.o.

wie weet raad

groet

Als je ooit een gratis account hebt aangemaakt, laat je die toch lekker voor wat hij is?

Het gaat niet automatisch over in een betaalde dienst namelijk, dus er is niets aan de hand.

dat is nu juist wel het geval .....

dit staat in de mail die ik kreeg vandaag

Dear irene de grood,

Your annual MobileMe subscription starts in 7 days. We hope that using MobileMe during your free trial has helped you keep your life in sync, show off your photos and movies, find a misplaced iPhone, and much more.

You will be billed on March 11, 2011, for your first year of service on the card listed below.

groet

Wat een klein staaltje google werk wel niet oplevert
http://jetplanejournal.com/how-to-cancel-a-mobileme-trial-subscription/

Als het éénjarig MobileMe-abonnement 45 dagen geleden of minder in rekening werd gebracht op uw creditcard of als u zich momenteel in de proefperiode van 60 dagen bevindt

Volg deze stappen om uw MobileMe-abonnement op te zeggen:

[list=1][*]Ga naar me.com/account en log in.
[*]Klik op Account Options (Accountopties) in de navigatiekolom (aan de linkerkant).
[*]Klik op Cancel Account (Annuleer account) onder in het venster.[/list]

Uw account wordt verwijderd wanneer u de opzegging bevestigt.

Opmerking: als u de creditcardgegevens hebt verwijderd uit uw account, wordt de knop Cancel Account (Annuleer account) niet weergegeven. Vervang de creditcardgegevens van uw abonnement in Billing info (Betaalgegevens) om de knop Cancel Account (Annuleer account) te zien.

is allemaal leuk en aardig als je maar in kunt loggen

en dat is niet mogelijk

Zie de oplossing in [url=http://www.onemorething.nl/community/topic/account-mobileme]Kan niet meer naar accountgegevens gaan in MobileMe (opgelost)[/url].

@yaris ook dat topic doorgelezen en uitgevoerd en kan nog steeds niet inloggen

groet

Wat is precies je probleem? Raak je wel in MobileMe maar niet bij je accountgegevens of weigert hij je wachtwoord of wat?

... -edit-

hij weigert mijn paswoord
ook als ik een ander aanvraag word het geweigert
verschillende malen geprobeert.

als ik geen paswoord heb kom ik ook niet bij mijn accountgegevens

Contacteer Apple.

mijn account is gecancelled

heb een live chat gehad met een medewerker

https://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.do