Gratis MySQL

Hallo,

Ik zoek gratis online MySQL-hosting. Tripod.lycos bied dat, maar de database is alleen te benaderen via het tripod domein zelf. En dat wil ik niet, de bedoeling is dat een gewoon computerprogramma de DB kan benaderen.
Weet iemand een goede host?

Dr. Rengers

kan het eenvoudiger:

freesql.org

Moet het echt gratis? Webreus of E-dentify hebben een goede deal voor ongeveer 10 euro/jaar. Heb je meteen alles: webspace, redelijk wat dataverkeer, PHP, MySQL, meelboxen, goede regelpanelen etc. De database is volgens mij direct te benaderen. Ik kan er met CocoaMySQL in ieder geval bij.

[quote:6d823a4096="LoveBug356"]kan het eenvoudiger:

freesql.org[/quote:6d823a4096]

Ok, als ik het goed begrijp kan je bij die site gratis een DB krijgen. Is dat veilig enzo, die site ziet er namelijk nogal goedkoop uit.

Ok, ik heb daar een account aangemaakt, wat ik moest invullen bij [i:37c60f5de7]Account Creation code[/i:37c60f5de7] was mij onduidelijk dus dat heb ik leeggelaten. Daarna kwam ik op een pagina waar stond als: [i:37c60f5de7]*databasenaam* created[/i:37c60f5de7] en een aantal MySQL foutmeldingen. Maar wat nu, hoe gaat dit nu verder?

Weet iemand hoe het met die site in z'n werk gaat?

[quote:84e8194047="Dr. Rengers"][quote:84e8194047="LoveBug356"]kan het eenvoudiger:

freesql.org[/quote:84e8194047]

Ok, als ik het goed begrijp kan je bij die site gratis een DB krijgen. Is dat veilig enzo, die site ziet er namelijk nogal goedkoop uit.[/quote:84e8194047]

Zou zeggen, mail ze is misschien krijg je wel een gratis antwoord terug, denk dat wij ook niet kunnen zeggen of het allemaal veilig is. Je bent denk beter af met een goedkoop abbo’tje van een tientje per jaar…

als je een gratis mysql wilt en een beetje gratis webruimte dan moet je naar [url]www.xedhost.net[/url] gaan! je moet wel enkele posts doen!

grtz

[quote:6a5b8dc8a8]Is dat veilig enzo, die site ziet er namelijk nogal goedkoop uit.[/quote:6a5b8dc8a8]

Jij bent op zoek naar [b:6a5b8dc8a8]gratis[/b:6a5b8dc8a8] databasehosting, en je klaagt dat de site van de door jou gevonden partij er [b:6a5b8dc8a8]goedkoop[/b:6a5b8dc8a8] uitziet? Strikt genomen is dat nog een goede deal…

alle waar naar z’n geld zou ik zo zeggen… en je moet je ook bedenken dat freesql.com is opgezet om developers te leren werken met mySQL. Ik zou er geen commerciele website/database draaien als ik jou was, maar dat is volgens mij ook niet de bedoeling anders was er wel budget voor…