Gratis naar NY (vanaf Februari)

reken maar eens uit

Nederland macbook pro + apple care =

NY USA macbook pro + applecare + vliegticket + 1 overnachting(YMCA) + bezoek aan apple SOHO

ik ga uit van de snelste MACbook, incl de 8.5% NY tax. Koers 1,20 (en de $ is de laatste dagen aan het zakken :slight_smile:

het verschil is 570 euro !!!

en het leuke is … hoe meer je koopt hoe meer je verdiend :stuck_out_tongue:
en als je naar een usa staat gaat waar 0% tax is dan kun je wel vier dagen overnachten, ik geloof dat er twee staten zijn die bijna op 0% zitten

en garantie voor laptops zijn wereldwijd, dat is dus ook geen probleem
op een DVD alle data meenemen, mail en oude foto’s op de apple en douane is ook geen probleem
Verpakking wel weggooien.

Met groet KLM
:smiley:

Het is een idee 8) Maar of het ook gaat werken is een tweede, ik weet niet hoe het zit met uitvoeren + invoeren :sealed:

Vergeet dan niet invoerrechten (en eventueel BTW), zeker als je meer koopt. Als je je koffer open moet maken in de 'groene uitgang' (van 'niks aan te geven') wordt het in een keer een heel duur reisje.

[quote:14aefc5d21="Nikita"]Het is een idee 8) Maar of het ook gaat werken is een tweede, ik weet niet hoe het zit met uitvoeren + invoeren :sealed:[/quote:14aefc5d21]

[quote:14aefc5d21=“Oppie”]Vergeet dan niet invoerrechten (en eventueel BTW), zeker als je meer koopt.
Als je je koffer open moet maken in de ‘groene uitgang’ (van ‘niks aan te geven’) wordt het in een keer een heel duur reisje.[/quote:14aefc5d21]

[quote:14aefc5d21=“cles”]op een DVD alle data meenemen, mail en oude foto’s op de apple en douane is ook geen probleem [/quote:14aefc5d21]

[quote:2a084a40bf="Oppie"]Vergeet dan niet invoerrechten (en eventueel BTW), zeker als je meer koopt. Als je je koffer open moet maken in de 'groene uitgang' (van 'niks aan te geven') wordt het in een keer een heel duur reisje.[/quote:2a084a40bf] Aan de andere kant, ik ben ooit met een mega grote koffer zo door de douane gelopen. Werd er zelfs nog over aangesproken of ik zeker wist dat ik niks aan te geven had. Toen ik zei dat ik voor 10 maanden naar de VS was geweest (wat eigelijk wel het idee was, alleen was ik na een maand al weer terug...) mocht ik gewoon doorlopen :wink:

Heren Heren

ik zit hier op een 17 inch PB uit NY te typen.
Heb dit al gedaan.
Echt , je zet je data erop en het is gewoon je werk laptop
kijk eens hoeveel mensen uit een vliegtuig stappen met laptop tassen
denken jullie dat dat allemaal nieuwe laptops zijn ???

als er data opstaat met oude mailtjes no problem geloof mij maar

maar doos en andere verpakkingtroep wel achterlaten
wat moet je trouwens met een kartonnen doos?

cles

[quote:813b2a19e6="cles"]en het leuke is ............. hoe meer je koopt hoe meer je verdiend :P [/quote:813b2a19e6] je verdient er niks op!!! je bespaard ;)

en qua douane kun je het wel doen. Je kunt ook je doos via de post versturen naar nederlands. dat kost volgens mij rond de 20 $ dus dat is ook wel te doen.

Het is een mogelijkheid om zo je powerbook te kopen ja :stuck_out_tongue: maar kost mij teveel tijd…

[quote:d08d41745f="cles"]...geloof mij maar...[/quote:d08d41745f] Ik geloof je niet want ik maak zeker wel mee dat er mensen worden aangehouden en goed zuur zijn; de kans dat je kunt doorlopen is idd groter, maar als je er vast op rekent zou je wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. De truc van persoonlijke data erop, etc, werkt natuurlijk niet; dacht je dat ze daar dommer zijn dan jij?!

[quote:d73976d635="cles"]ik zit hier op een 17 inch PB uit NY te typen. Heb dit al gedaan. [/quote:d73976d635] Nou prima toch. Ik zou zeggen: haal er tien en verkoop ze hier met 250 euro korting op de Nederlandse prijs. Die ben je zo kwijt en verdien je er ook nog echt wat aan ook. :P

kom je daar is ie uitverkocht ;)

[quote:4b6b298679="Oppie"][quote:4b6b298679="cles"]...geloof mij maar...[/quote:4b6b298679] Ik geloof je niet want ik maak zeker wel mee dat er mensen worden aangehouden en goed zuur zijn; de kans dat je kunt doorlopen is idd groter, maar als je er vast op rekent zou je wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. De truc van persoonlijke data erop, etc, werkt natuurlijk niet; dacht je dat ze daar dommer zijn dan jij?![/quote:4b6b298679]

Nou ik heb werkelijk nog nooit last gehad van de douane waar ook ter wereld (behalve dan eindeloos wachten). De halve wereld reist met laptops. :wink:

[quote:9dad105641="Oppie"][quote:9dad105641="cles"]...geloof mij maar...[/quote:9dad105641] Ik geloof je niet want ik maak zeker wel mee dat er mensen worden aangehouden en goed zuur zijn; de kans dat je kunt doorlopen is idd groter, maar als je er vast op rekent zou je wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. De truc van persoonlijke data erop, etc, werkt natuurlijk niet; dacht je dat ze daar dommer zijn dan jij?![/quote:9dad105641] Onzin het werkt wel. Als er dingen op staan die ouder zijn dan je arriveringstijd in Amerika kunnen ze je wettelijk niks maken en als ze moeilijk gaan doen moet je ze gewoon vriendelijk vertellen dat ze je niks kunnen maken, dat erkennen ze zelf ook wel en ze houden meteen hun klep dicht en jij kan doorlopen :wink:

Zeker, ik was van plan om mijn volgende laptop ook zo te kopen! City-trip of een weekendje naar daar, laptop en iPod kopen en terug...

De dozen stuur je gewoon op met de post, en voila, geen enkel probleem!
Jammer dat mijn laptop nog maar een half jaar oud is…

Ook leuk, iemand uit de VS hier uitnodigen. Dan raakt ie bij jouw zijn powerbook kwijt. Geen gedonder met de blauwe-enveloppen-brigade en heeft ie een leuk weekje Holland!

Waar haal je zo'n goedkoop ticket vandaan dan????

[b:3ebda35a58]roblemmen schreef: [/b:3ebda35a58]

[quote:3ebda35a58]Onzin het werkt wel. Als er dingen op staan die ouder zijn dan je arriveringstijd in Amerika kunnen ze je wettelijk niks maken[/quote:3ebda35a58]

Tenzij er natuurlijk een die-hard maccer tussen die douanelui zit, die wel doorheeft dat een mailtjes en foto’s van twee jaar terug op een gloedsplinternieuwe MacBook Pro toch wel een beetje verdacht zijn.

Blijft natuurlijk de vraag of een douane-ambtenaar en Mac gebruik compatible zijn… :mrgreen:

[quote:2eb0507cef="ommer_76"][b:2eb0507cef]roblemmen schreef: [/b:2eb0507cef]

[quote:2eb0507cef]Onzin het werkt wel. Als er dingen op staan die ouder zijn dan je arriveringstijd in Amerika kunnen ze je wettelijk niks maken[/quote:2eb0507cef]

Tenzij er natuurlijk een die-hard maccer tussen die douanelui zit, die wel doorheeft dat een mailtjes en foto’s van twee jaar terug op een gloedsplinternieuwe MacBook Pro toch wel een beetje verdacht zijn.

Blijft natuurlijk de vraag of een douane-ambtenaar en Mac gebruik compatible zijn… :mrgreen:[/quote:2eb0507cef]

Hahahahahahah, Best grappig hoor… :smiley:

[quote:e41fa81834="ommer_76"][b:e41fa81834]roblemmen schreef: [/b:e41fa81834]

[quote:e41fa81834]Onzin het werkt wel. Als er dingen op staan die ouder zijn dan je arriveringstijd in Amerika kunnen ze je wettelijk niks maken[/quote:e41fa81834]

Blijft natuurlijk de vraag of een douane-ambtenaar en Mac gebruik compatible zijn… :mrgreen:[/quote:e41fa81834]
Dat zal wel los lopen :finderoud:

Weet je ommer76, ik heb een nieuwe imac gekocht in november 2005 en daar staan ook mailtjes op van 2 jaar gelden. Natuurlijk zet je je data over naar een nieuwe computer. Niets verdachts aan.

[quote:5897a6a611="iMakkie"]Waar haal je zo'n goedkoop ticket vandaan dan????[/quote:5897a6a611]

zou ik ook wel eens willen weten!