Gratis PacMan

Voor wie het leuk vind [url=http://www.mcsebi.com/games.php]hier[/url] kan je gratis PacMan downloaden. Voor veel ouderen onder ons was dit een van de eerste spellen. Nog uit de dagen van de commodore 64 en atari.

kijk, das leuk.... dank!

erg leuk vet bedankt

altijd leuk :) thanks.

hahahah oldtimers! thnx!

idd, erg leuk ! thanx !

bedankt namens mn pa!

Jeez, wat was ik daar vroeger verslaafd aan..... :bigsmile: Al iemand een mooie highscore?

Leuk zo'n gratis Pac man kloon. Hij is wel moeilijker dan de origineel. De spoken zijn veel slimmer. En ik vergis me steeds in de plek waar Pac Man begint. Die was bij het origineel onderin.

Old scool classic shit. thanks :P

Super!!!

iMac-Boy bedankt voor de tip! 8) :P

Geweldig :bigsmile: even weer naar the good old times... [size=9:f628109e3d]Die ik soms wel mis.[/size:f628109e3d]

aahh die oude tijden :mrgreen:

Als jullie dat leuk vinden moet je eens MAME proberen. Daar kun je alle originele arcade games mee spelen.

heerlijk 8) voel me net weer x aantal jaren jonger!

MacMame ken ik. :P Ik heb 2 DVD's vol met game roms hiervoor en 4 DVD's met CHD's voor Mame.

Vorig jaar ben ik er regelmatig mee bezig geweest, vooral PacMania was leuk, een paar shooters en Race games ben ik ook nog wel eens mee bezig.

Heb voor Mame zoveel roms dat ik niet meer weet hoeveel. Trouwens Pacland was ook erg leuk 8)

[quote:ffab5d961d="Tweety"]MacMame ken ik. :P Ik heb 2 DVD's vol met game roms hiervoor en 4 DVD's met CHD's voor Mame.[/quote:ffab5d961d]

Mijn roms folder telt 3760 games, heb jij misschien meer? Anders zou ik graag even contact met je willen om eventueel wat uit te wisselen. Ik heb alles helemaal compleet tot versie 0.65 inclusief alle artwork, marquees, samples en CHDs.

Ik heb even de DVD's bekeken (heb iets van 6 DVD's) en ik kom op iets meer dan 5000 roms, minimaal voor versie 0.85 DVD 1 heeft 2.486 roms DVD 2 heeft 1.945 roms DVD 3 heeft 652 roms & 60 game sample & 5 CHD's en die andere DVD's staan CHD's op...

Het blijft wel leuk die klassieke games, desondanks we Doom 3, Medal of Honor, en al die moderne games hebben. :slight_smile: