gratis upgrade naar Tiger?

Hoi, ik heb nog niet zo lang geleden een Mac Mini met nog OS X Panther gekocht, nu vertelde iemand mij dat Apple de policy heeft, dat als je binnen een bepaalde periode voor de komst van een nieuw OS, gratis kon upgraden. Is dit zo en zo ja, wat zijn de regels?

Hangt ervan af wat "niet zo lang geleden " is :)

Als je binnen twee weken voor het uitkomen van Tiger een mac hebt gekocht dan krijg je Tiger voor noppes. Als je jou Mac na het uitkomen van Tiger hebt gekocht behoor je dit erbij te hebben gekregen.

Correct me if I’m wrong.

Het is een maand of 2 eerder... helaas geen 2 week.

Als je de Mac tussen 12 april en 22 juli heb gekocht, en er zat geen tiger bij, dan kon je een upgrade kopen voor €18.

Kan een paar dagen ernaast zitten :wink:

Waar moet je die aanvraag dan indienen? De Apple website zegt er vrijwel niks over...

[quote:9a8d1bcb8c="gerrut"]Waar moet je die aanvraag dan indienen? De Apple website zegt er vrijwel niks over...[/quote:9a8d1bcb8c]

neem mss eens contact op met je dealer (of heb je ze via de online store gekocht?)

http://www.apple.com/nl/macosx/upgrade/ Toen ik tiger voor mijn Powerbook ging aanvragen moest het hier, zie het nu alleen niet meer staan :?

Maar als je 2 maanden voor de release je Mini heb gekocht had je er geen recht op iig.

Beetje bluffen werkt wel, gewoon de aankoop datum wat upgrade! Ze doen niet zo heel moeilijk, maar het is wel lang geleden dat deze "actie" is ingegaan.

Hm.. Ik heb mijn G5 begin juni gekocht. Daar werd me toen bij geadviseerd om Tiger erbij te kopen voor die 18 euro. (Ik kocht een 'oude' rev.A iMac voor gereduceerde prijs) Destijds niet zo aan gedacht, maar wil het binnenkort toch wel doen. Zou dat nog kunnen?

Ik loop vandaag of morgen eens de a-Mac in, eens zien of zij dat weten.

Ik ben even de a-mac ingelopen vandaag om eens te vragen hierover. Ik heb mijn mac op 3 juni gekocht, en ik wist dat deze actie bestond. Echter vertelde de medewerker me dat dit kon tot 19 juli!

Ofwel, balen dus. Na wat overleg gaat hij nu voor me bellen en hij verzekerde me dat dat wel goed kwam. Ofwel, gewoon even langs gaan en kijken wat ze nog voor je kunnen doen.