Hierbij wil ik jullie er graag opwijzen dat als je een Ipod laat graveren dat die niet meer teruggestuurd kan worden. Dus als je een Ipod Touch met Blackscreen problem hebt kan je 'm niet terugsturen. Hier wou ik jullie even opwijzen.
dat mag niet zo zijn
Garantie heb je sowieso, daar kan niks of niemand omheen. Daarnaast, de wet koop-op-afstand is ook nog steeds gewoon geldig.
Is niet waar, je krijgt alleen een iPod touch zónder gravering terug.
[quote:941c15918d="LittleJohnny"]Is niet waar, je krijgt alleen een iPod touch zónder gravering terug.[/quote:941c15918d] Kan ik daaruit halen dat je dan een 'nieuw' model krijgt? Of een andere behuizing?
[quote:757d989352="LittleJohnny"]Is niet waar, je krijgt alleen een iPod touch zónder gravering terug.[/quote:757d989352] Dan heb je toch nog steeds garantie? Dat je 'm niet kunt "terugbrengen" is dus niet juist.
[quote:1e894c4879="tricksel"][quote:1e894c4879="LittleJohnny"]Is niet waar, je krijgt alleen een iPod touch zónder gravering terug.[/quote:1e894c4879] Dan heb je toch nog steeds garantie? Dat je 'm niet kunt "terugbrengen" is dus niet juist.[/quote:1e894c4879]
Ik denk dat hij reageerde op ipodtouch …
[quote:8497d839b7="Thijs van Tol"][quote:8497d839b7="tricksel"][quote:8497d839b7="LittleJohnny"]Is niet waar, je krijgt alleen een iPod touch zónder gravering terug.[/quote:8497d839b7] Dan heb je toch nog steeds garantie? Dat je 'm niet kunt "terugbrengen" is dus niet juist.[/quote:8497d839b7]
Ik denk dat hij reageerde op ipodtouch …[/quote:8497d839b7]
Ehm, ja sorry, ik lette even niet goed op geloof ik :sealed:
[quote:81bdbf3388="ipodtouch"]Hierbij wil ik jullie er graag opwijzen dat als je een Ipod laat graveren dat die niet meer teruggestuurd kan worden. Dus als je een Ipod Touch met Blackscreen problem hebt kan je 'm niet terugsturen. Hier wou ik jullie even opwijzen.[/quote:81bdbf3388]
Is absolute onzin, ik werk zelf bij een Reseller en gegraveerde iPods kunnen gewoon opgestuurd worden voor reparatie. Kan je zelfs aangeven dat je de gravering weer terug wil op een eventuele nieuwe. Het is wel zo dat je gegraveerde iPods via de store niet zomaar kunt terug sturen, als je het niet bevalt. Behalve bij defecte. garantie=garantie
Is die al wel te koop in Duitsland? De Apple Ipod Touch 16GB