Griffin AirClick USB?

Ik zag ergens hier op het forum de AirClick USB langskomen en ben es gaan kijken naar de Girffin site en het is wel een heel aantrekkelijk apparaatje. maar heeft er hier iemand ervaring mee en kan diegene mij er dan misschien meer over vertellen. zijn ervaring of iets dergelijke. en is het apparaatje ook makkelijk te gebruiken in combinatie met FrontRow?

mocht dit topic al eerder voorbij zijn gekomen, dan mijn excuses maar ik had geen zin om alle 9500 resultaten van de zoekpagina door te gaan spitten. de filterfunctie van het zoeken is zeker op. …

Bij mij werkt de zoekfunctie [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=840289&highlight=airclick#840289]wel...[/url]

zoals ik al eerder in een ander topic opmerkte, vind ik het een leuk apparaatje waarmee ik mijn itunes bedien vanuit de woonkamer. tussen mijn woonkamer en de studeerkamer zitten twee gipswanden en loopt er ook een dragende muur langs en hier heeft de bluetooth telefoon met sailingclicker moeite mee. toen ik een maand geleden mijn moeder moest helpen met een powerpoint presentatie heb ik dit ding gekocht en het werkt goed, je kan er: powerpoint, keynote, idvd, itnues, quicktimeplayer, vlc en shark radioplayer(wat dat ook moge zijn) mee bedienen. play/pauze, vorige, volgende, volume harder en zachter. ik heb geen frontrow geïnstalleerd, dus daar kan ik je niets over vertellen.

AirClick is super met Frontrow. Gewoon googlen en je komt er...

werkt de remote control die je bij de gewone apple store koopt dan niet? Deze van griffin is duurder dan die van apple zelf

En ze werken allebei met FrontRow

maar de remote van apple zelf werkt alleen maar met infrarood en die van griffin met radiofrequentie, dus die van griffin kan door het hele huis gebruikt worden. zonder de tussenkomst van muren, zelfs dan werkt hij nog. en op de 'oude' iMac G5 werkt de nieuwe remote van apple niet.

Zal eerst afwachten wat mijn reparatie kost voor mijn mac

deze is gisteren ontploft :frowning:

Waarschijnlijk alle zekeringen door. Das al de 2e x dat ik dit voorheb. En iedere keer grapjes van 400 euro

nou, ik heb mn AirClick binnen hoor. Gelijk geprobeerd of hij ook werkt met FR en ja hoor :D k heb even op google gezocht [zoals getipt was] en ik heb de hack op deze site gevonden: [url=http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=62733][size=8:d0c278d542]Air[/size:d0c278d542]Click![/url]

heeft er trouwens ook iemand problemen mee dat de AirClick niet echt lekker werkt (tot bijna niet) als je je computer boven hebt staan en je staat met de remote beneden? of vice versa natuurlijk ;)

bij mis het namelijk niet gelukt om dat werkende te krijgen. heeft dat te maken met dat het een betonnen tussenvloer is? lijkt mij sterk, want de Airclick maakt gebruik van radiofrequenties en die gaan naar mijn weten werkelijk door alles heen wat los of vast zit.

In een betonnen vloer zit (bijna altijd) een wapening. Een stalen vlechtwerk dus, dat vrij dicht in de buurt komt van een kooi van Farraday. Anders gezegd: de wapeningsmat schermt radiostralen nogal af. Volgens mij moet dat de reden zijn. De dragende muur heeft meestal geen wapening. Zodoende. :)

dan moet ik toch mar es kijken of ik mn comp wel vanuti de badkamer kan bedienen zoals bedoelt is. want het staat me niet aan :P