Grijp snel.... Uitnodiging voor iTMSe

iTMSe oftewel iTunes Music Store Extractor was een programma dat je kon gebruiken om video clips (van goeie kwaliteit) uit de iTunes Music Store te rippen... Dit programmatje is met de komst van de nieuwe iTunes versies onbruikbaar geworden.. Niet getreurd.. Nu is er een nieuwe iTMSe, maar dan op web gebaseerd... Het enigste wat je nodig hebt is een uitnodiging hiervoor... Er zijn er nog ruim 300 over (ik d8 ik waarschuw jullie even :wink: ), dus ik zou zeggen AANVALLUHhhhh

iTMSe

PS: Iedereen die lid is kan nogeens 3 mensen uitnodigenā€¦

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe werkt zoiets dan? Ja... heb er geen kaas van gegeten! :-)

Mooi, bedankt.

Zijn dat de gratis videoclips die je kan bekijken, of zijn dat er waarvoor je eigenlijk moet betalen? (eventueel als extratje bij aankoop volledig album)

Heb nog geen videoclips bekeken via iTms, vandaar mijn vraag

[quote:283daaa015="Lifelogger"]Hoe werkt zoiets dan? Ja... heb er geen kaas van gegeten! :-)[/quote:283daaa015]

Als je eenmaal lid bent, dan moet je gewoon boven in het menu naar Videos gaan en dan kies je gewoon uit wat je wil downloaden (het is een fluitje van 1 eurocentā€¦)
Klik wel op het plaatje van de videoclip en niet op het verwijzingspijltjeā€¦
De clip moet je eerst volledig laten laden en vervolgens kun je het opslaan zoals je dat altijd doet met een online Quicktime filmpjeā€¦

[quote:283daaa015=ā€œklausā€]Mooi, bedankt.

Zijn dat de gratis videoclips die je kan bekijken, of zijn dat er waarvoor je eigenlijk moet betalen? (eventueel als extratje bij aankoop volledig album)

Heb nog geen videoclips bekeken via iTms, vandaar mijn vraag[/quote:283daaa015]

Dit zijn de gratis te bekijken video clipsā€¦ (links in het menu van de iTunesMusicStore)

op die manier kan je gratis muziek krijgen :) gewoon een clipje downloaden, dan openen in quicktime en onder venster kies je "toon filmkenmerken", selecteer het geluids-spoor en druk op extraheer. dan opent een nieuw quicktime venster waar het geluid word weergegeven. dan moet je dat saven en je hebt een gratis liedje :) :D

@Vikking: nogal omslachtig en niet legaal me dunkt...

dus??

[quote:ab0f7c319e="vic"]@Vikking: nogal omslachtig en niet legaal me dunkt...

dus??[/quote:ab0f7c319e]

ja maar het gaat toch :slight_smile: :slight_smile:

Je zou denken dat je die filmpjes van hun website download maar enigste wat ze leveren is eigenlijk gewoon de link naar de echte movie clip in iTunes.

zoiets is zelfs zelf te maken met goeie scripting en XML parsing kennis :slight_smile:

[quote:f8bdec9579="savvy"]Je zou denken dat je die filmpjes van hun website download maar enigste wat ze leveren is eigenlijk gewoon de link naar de echte movie clip in iTunes.

zoiets is zelfs zelf te maken met goeie scripting en XML parsing kennis :)[/quote:f8bdec9579]

Met die website bespaar je flink wat tijdā€¦ :wink:

[quote:ccc952184a="TurkishDelight"][quote:ccc952184a="savvy"]Je zou denken dat je die filmpjes van hun website download maar enigste wat ze leveren is eigenlijk gewoon de link naar de echte movie clip in iTunes.

zoiets is zelfs zelf te maken met goeie scripting en XML parsing kennis :)[/quote:ccc952184a]

Met die website bespaar je flink wat tijdā€¦ :wink:[/quote:ccc952184a]

true, true :wink: