Grijze knoppen in iTunes Store-app

Ik heb het forum al een beetje doorgespit, maar ben mijn probleem nog niet echt tegen gekomen.

Gister kwam ik erachter dat ik niet kan downloaden vanuit de iTunes Store op mijn iPhone, terwijl dit wel lukt vanaf mijn laptop. Tegoed heb ik in ieder geval genoeg dus daar kan het niet aan liggen..
Dit zag ik gister toen een paar nummers gratis waren in de 12 dagen-app.
[img]/uploads/community/0270e15fdcb77d9bbce1069e9162996212a5ae7c_74529.jpg[/img]
De knoppen zijn en blijven grijs en kan niks downloaden..

In de iTunes Store is het nog vreemder.. Daar kan ik het ene wel downloaden en het andere niet.
[img]/uploads/community/ef89a2a9d8a96a2da08f8a2ec0a312d3060271e8_74529.jpg[/img]
Hier kan ik alleen de met 'explicit content'-gemarkeerde nummers downloaden..

Enig idee waar het aan kan liggen?

Excuses voor de extreem grote foto's.. Ik zal ze volgende keer ff downsizen :wink:

Zo zien de 'knoppen' er normaal ook uit als je op download hebt gedrukt en de download is nog niet gestart. Normaal wordt dan om je wachtwoord gevraagd en vervolgens begint de download. Heb je je wachtwoord al ingevuld?

[quote]
Heb je je wachtwoord al ingevuld?
[/quote]

Ja, ben gewoon compleet ingelogd.

Nog iets anders trouwens.. Als ik in de rechter bovenhoek op de streepjes druk ga ik, uiteraard, naar de geschiedenis, maar krijg ik de melding "Verbinding met iTunes Store mislukt".

Ik heb al opnieuw in- en uitgelogd en heel erg basic m'n iPhone opnieuw uit- en aangezet..

Probeer even via iTunes op je pc/Mac te downloaden

Daar kan ik wel gewoon downloaden..
I know, luxe probleem, maar wil gewoon het probleem weten.

Al uitloggen en opnieuw inloggen geprobeerd bij de [b]instellingen[/b] van je iPhone? Dus niet in de iTunes-app, maar echt bij [b]instellingen[/b]. Verder zou je altijd kunnen proberen om iTunes geforceerd te stoppen, de iPhone geforceerd te herstarten enz enz.
Wat soms ook werkt is de iPhone met iTunes op je PC/Mac te verbinden en dan op de laatste in- en uit te loggen.