Groepmail programma?

Hallo allemaal,

Ik wil een en dezelfde email verzenden naar een hele groep mensen.
eigenlijk naar drie groepen, want het zal in drie verschillende talen worden geschreven.
Het heeft dus niks met commercial bulk mail te maken, maar ik wil het wel naar groepen kunnen versturen
zonder dat het als spam aangemerkt word en met een link erin dat mensen zelf kunnen subscriben of unsubscribe.
Ik ben de fout ingegaan door zo'n programma te kopen in the app store.
daarmee kon je 'gratis emails verzenden. Maar nadat ik er voor betaald had en het zou gaan gebruiken zei men opeens dat je maximaal 50
emails gratis kan verzenden. Daarna zou het 15 dollar per maand kosten bij een max van 500 emails.
Dat is dus achterlijk duur, zeker sinds ik het niet voor commercial zaken ga gebruiken.
dus ik vraag me af of iemand van jullie een goede tip heeft? ik wil best wel voor het programma betalen,
alhoewel gratis natuurlijk leuker is, maar ik wil niet voor zg digitale postzegels gaan betalen.
Ik hoor graag van jullie!

Theo

dat kan toch gewoon in Mail.
in Contacten kun je groepen aanmaken en de naam van die groep in het adres-veld zetten.
dan verschijnen alle email-adressen van de contacten die in die groep zitten in het adres-veld.

Wellicht dat mailman wat voor je is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mailman