Growl 0.75 uit

Yay! :D

http://growl.info/

:? Happy the Man...........

Lang, lang geleden heb ik het eens geprobeerd, maar kwam er niet uit. Kan je uitleggen waarom ik dit zou gebruiken? Ik hoor er goede dingen over maar snap er blijkbaar niet veel van. Qua voordelen enzo...

Je kunt het gebruiken als je van programma's waarschuwingen en andere meldingen wilt krijgen over dingen die anders (misschien) onopgemerkt zouden passeren. Heb je bijvoorbeeld Growl geïnstalleerd en draait het programmaatje HardwareGrowler, dan krijg je een melding zodra er een apparaat aan- of losgekoppeld wordt; nu kun je zeggen "Leuk, maar dat aan- of loskoppelen doe ik zelf dus ik weet het toch", maar sommige mensen vinden het handig om toch een waarschuwing erover te krijgen — bijvoorbeeld omdat er nog wat extra informatie bijzit, zoals om welk apparaat het precies gaat, hoe het zichzelf identificeert, enz.

Had je vroegah "balloons" voor.....

Op dit moment geeft Growl voor mij gecentraliseerd en in een fraai jasje meldingen weer van onder meer iTunes (welk nummer speelt bv), uploadstatus van Transmit, een kleine preview als er Mail binnenkomt, als bij Adium iemand inlogt/me een bestand aanbiedt... etc. etc.

Berehandig en mooi opgeruimd… :slight_smile: