Ik heb een samsung D800, en samsung maakt software (voor windows) zodat je sms berichten kan versturen vanop je pc of je foto's beheren enzo... Nu heb ik zitten te googlen achter zo'n programma voor mac maar niets gevonden... Ook isync wilt samsung niet ondersteunen. Iemand een ideetje welk programma dat dat wel doet?
Beheren weet ik zozeer niet, maar smsjes versturen kun je via Adresboek. Je gsm koppelen met Bluetooth en dan op een mobielnummer van een Contactpersoon ctrl+klikken. Eén van de opties gaat dan zijn dat je SMS kunt versturen.
In theorie wel, maar het is lang niet zeker of je GSM ook daadwerkelijk ondersteund is. En met Samsungs is dat bijna nooit het geval, mss bestaan er plugins of truucjes ofzo.
Is er eigenlijk een reden te noemen waarom Apple geen enkele Samsung ondersteunt? (getuige de apparatenlijst op de iSync pagina op de Apple-site)
Samsung houdt zich niet aan de bestaande standaarden, maar houdt weer zijn eigen standaarden aan... beetje hetzelfde als wat Internet Explorer met websites doet...