gsm

ik weet dat dit al veel gevraagd word, maar ik wil een mobiel kopen die compitable is met mijn macje... mp3 speler heeft, waar je extra geheugen in kan doen en ook een camera waar je filmpjes mee kan maken (hoeft geen hele goeie camera te zijn). En in een prijsklasse tot 200 euri.

greetz iroelof

Yep.... :? en een beetje zoekwerk had natuurlijk wel gemogen...... maar aan de andere kant, er staat hier zoveel info op de site....

Dit geeft :apple: zelf aan…
http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Groeten
Erik

Die lijst wordt elke keer neergekwakt, maar ook die lijst is GEEN indicatie. Die lijst verteld puur of je hem kunt gebruiken met iSync. Er zijn zat toestellen die niet op die lijst staan, maar prima met een Mac werken op het gebied van het adresboek, heen-en-weer sturen van bestanden, alleen kunnen ze niet syncen...

unSound, Ze moeten ergens mee beginnen hé ... :wink:

Maar je kunt zo iemand dus wel helemaal op het verkeerde been zetten. Dat een toestel niet op die lijst staat is geen garantie dat hij niet werkt met een Mac. Als je dat er niet bij zegt geef je wel het idee... en zo kan iemand dus een mooi toestel laten liggen om de verkeerde redenen...

Was er niet zo iets als een iTunes telefoon? :wink: Motorola RockR of zo? :roll:

Was volgens mij de Motorola StinkR... afgevoerd wegens geen succes.

was ook een nog nieuwere, maar weet ff nie meer welke.

De StinkR II? :?

Hey, Iroelof !

Ik denk dat het moeilijk is voor ons om te zeggen welk toestel te nemen. Natuurlijk kunnen wij onze voorkeuren geven…

Maar als ik jou was ga even kijken op de site’s van de grote merken Nokia, Motorola, Sony ericcson… en kijk daar welke toestellen je liggen. Ik denk dat van de nieuwe toestellen er toch een hele hoop mac compatibel zijn.

Ikzelf heb een Sony Ericcson K700i, goed toestel voor mij ! Heeft camera, foto en video; kan Mp3’s afspelen maar door zijn beperkt gehouden van een 50mb ( niet uitbreidbaar ) is hij niet echt bedoelt als mp3 speler. Daar hebben ze Ipod’s voor dan denk ik, maar wil je dat toch doen dan kijk je gewoon even naar de zwaardere versies en dan heb je er wel met geheugen uitbreiding, en net binnen je prijsklasse denk ik.

Veel succes met je zoektocht ! Ik zou zelf gewoon gaan kijken op de fabrikanten site’s en dan Googlen naar andere forums en kijken wat ze daar zeggen. En kan je miss. later hier eens posten tussen wat je twijfelt…

Groeten JensB

De meeste Sony Ericcsons en Nokia Symbian toestellen werken prima met Mac. Ik zou nu zo'n K750i of W800i van Sony Ericsson nemen (voor het eerst dat ik geen Nokia adviseer). Goeie telefoons en waanzinnige camera.

k750i en w800i zijn toch niet echt in de prijsklasse tot 200 euro.. Allebij zo'n 400 euro (met prepaid dan..)

Oeps, moet het tot 200 euro zijn en werkbaar zijn met iSync en een camera hebben en een mp3-speler? Nou, dan wens ik je succes...

Ik heb een nieuwe Nokia, maar volgens mij is geen enkele Nokia compatible. Je kunt de foto's en filmpjes alleen via de speciale Nokia software van je telefoon halen. En natuurlijk heeft Nokia alleen maar software voor Windows uitgebracht. Als iemand wel een programmaatje weet waarmee je met de Mac je telefoon kan uitlezen?

ja die 200 euri was wel wat optimistisch maare ik kan een abbo doen.... ik zag op tele 2 een aanbieding van een motorola V3 razr 10 euri per maand hij staat wel in die lijst heeft iemand ervaring of dit goet werkt? mp3 speler hoeft niet meer ik heb ipod nano gekocht :) . (heel goed spul trouwens)

mzzl iroelof

[quote:27d07ebb14="KoV"]Ik heb een nieuwe Nokia, maar volgens mij is geen enkele Nokia compatible. [/quote:27d07ebb14] Mijn vorige 2 GSM's waren Nokia's, en werkten allebei voor de helft met de Mac:

6820: Adresboek, bladeren via Bluetooth ( finder stijl )
7610: iSync & Bluetooth bestanden versturen.

En nu heb ik een Nokia 9300, en die doet het allemaal !
Het kan dus wel degelijk, hangt helemaal af van het model

Nokia Symbian telefoons syncen prima met Mac.

Heb ik niet ergens gelezen dat ook Samsung synct met de Mac?

[quote:7b5bc7f847="unSOUND"]Mijn vorige 2 GSM's waren Nokia's, en werkten allebei voor de helft met de Mac: [/quote:7b5bc7f847]

OK… Nou dan ga ik me toch iets beter erin verdiepen. Bluetooth heb ik niet op mijn telefoon, maar ik heb wel een USB kabeltje erbij. Ik heb nu een 5140i, een vrij nieuw model. Je zou toch denken dat dat moet werken… Maar om eerlijk te zijn heb ik iSync nog niet geprobeerd. Bedankt voor de tip!

Die gaat het dus niet doen. Das geen Symbian toestel.