Hallo, Ik hou van GTA games en voor dat ik GTA in de mac app store aanschaf vraag ik hier jullie 'mening'.
Ik ben gewoon van op de PS te spelen dus met een controller en daar heb je alles meteen bij de hand en gamen met toetsenbord en muis lijkt me hierbij dus moeilijker omdat je altijd je muis in je hand zou moeten hebben en zeker drie vingers voor het besturen. Nu ik heb 'nog' geen game muis dus er zitten alleen standaard functies op. Is het nu gemakkelijk om te gamen met een toetsenbord?
En ik ben van plan om dit te spelen op mijn macbook air 2010 OS X 10.6, processor 2.13 ghz Core 2 Duo en 4 GB RAM, 13 inch.
Kan mijn macbook dit (gemakkelijk) aan?
[quote=Asaxx112 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gta-iii-mac-app-store#post-2280768 time=1314096526]Maar is het nu makkelijk te besturen?[/quote]Dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben zelf meer gewend te spelen met toetsenbord en muis dan met een controller... Ik vind het ondingen, maar denk dat ik er wel aan zou kunnen wennen. Lijkt me dat het andersom ook het geval is.
Het spel draait nog steeds op dezelfde graphics, er staan ook wel screenshots bij, en zelf zou ik hier niet echt blij van worden. Mij lijken de oude graphics enorm storend, al blijft het een leuk spel.
Wacht: je moet minstens 17 jaar zijn, ik mag het van mijn ouders heb al eerder GTA gekocht en ik weet niet meer hoeveel jaar mijn Apple ID is ^^
Wat gebeurt er als ik mijn itunes card inwissel en mijn apple id is niet 17?
Ik heb GTA III gekocht en het bevalt mij tot nu toe zeer goed. Ik heb de resolutie hoger gezet, waardoor het spel optimaal gebruik maakt van mijn scherm (MacBook Pro 15''). Het spel speelt prima met Trackpad en toetsenbord en heb nog geen muis nodig gehad. Het spel mag dan wat ouder zijn, maar speelt nog prima!
De graphics zijn natuurlijk wat verouderd, maar goed te spelen. Ik speel het spel af en toe met trackpad en toetsenbord, gaat prima. Het zal even wennen voor je zijn, maar daarna gaat alles lekker soepel!
Die zou ongetwijfeld beter zijn wanneer die voor de Mac uitkomt. Maar voor een redelijk oud spel op de Mac vind ik het een goed begin. Het wordt alleen nog maar beter wanneer de maker doorzet.