Guest PC

hallo mijn vader heeft Guest PC gekocht in naam van KULeuven en hij heeft het hier ook op geïnstalleerd (thuis). Maar bij VPC kan je gewoon een bestand van je Mac desktop naar je PC desktop slepen en dan verkrijg je het op VPC maar bij Guest PC lukt dit niet. Weet iemand hoe ik een bestand overkrijg?

Voor de rest, ik vind dat Guest PC sneller (niet veel maar toch de moeite) is dan VPC.
De instalatie van XP duurde wel langer, maar dat was omdat ik ondertussen andere programmas aan het draaien was, bij de instalatie van XP op VPC was ik dat niet.

Denk dat deze mogelijkheid nog niet aanwezig is hoor ...

Mijn oplossing: maak met een programmatje een ISO en lees die uit in je virtuele pc.

Hoe maak je een ISO en wat is dat??

Euh, verander die poll even, voeg "Geen, die heb ik niet nodig" toe.

Want ik heb geen emulator (meer) nodig.

Probleem ik kan de pol niet veranderen ik had het geprobeerd maar de laatste viel er altijd af en nu als ik op bewerk duw kan ik de pol niet meer veranderen.

Het ziet er naar uit dat de echte pcs de emulatoren inhalen, ben erg benieuwd voor welk programma deze hoofdzakelijk gebruikt wordt.

[quote:daa312883f="Hobbes"]Hoe maak je een ISO en wat is dat??[/quote:daa312883f]

Een .iso bestand kun je bijvoorbeeld maken met Toast. Een .iso bestand is een 1-op-1 kopie van CD naar bestand. Dit .iso bestand kun je vervolgens in bijvoorbeeld VPC ‘mounten’ waarop VPC weer ‘denkt’ dat het met een echte CD van doen heeft. Werkt een stuk sneller dan via een echte CD in de speler van je Mac.

¥β

[quote:b494866bf6="Susanne"]Euh, verander die poll even, voeg "Geen, die heb ik niet nodig" toe.[/quote:b494866bf6]

[quote:b494866bf6=“Hobbes”]Probleem ik kan de pol niet veranderen ik had het geprobeerd maar de laatste viel er altijd af en nu als ik op bewerk duw kan ik de pol niet meer veranderen.[/quote:b494866bf6]

Eigenaardig, want mij lukte het wel. :slight_smile: Dus bij deze…

PS: Als je een optie aan een poll toe wilt voegen moet je wel eerst een keer extra op “Voeg keuze toe” klikken en DAN PAS op “Plaats bericht” om het bericht met poll te plaatsen, anders valt de laatste er inderdaad gewoon weer vanaf.

[quote:7fbb0d31ea="johnny_cash"]ik ben zojuist ook in het bezit gekomen van Guest PC en ik vind het draaien als een trein![/quote:7fbb0d31ea]Kun je niet even een korte review ergens neerzetten :D Wat werkt wel lekker en wat niet, wat gebruik je als hardware. Ik hoor allen maar overal dat het traag is (net als alle emu's )

Oude draad, maar ik wil Guest PC ook wel eens proberen. Maar ik kan geen Windows installeren, althans de installatie knop werkt niet na het invullen van het systeem en registrtatienummer. Het Windows registratienummer is van mijn eigen W98-cd, dus klopt. Guest PC installeert ook prima, maar ik kom dus niet voorbij de OS-installatie. Kan dat kloppen of komt dat doordat ik een 'demoversie' heb gedownload. Ik ben eerlijk hoor, maar voor ik 70 dollar neertel wil ik toch graag weten hoe het werkt t.o.v. VPC.