Guestbook met RSS

Hallo!

Weet iemand of er guestbooks op internet zijn (liefst gratis natuurlijk) die RSS ondersteunen?
Bedankt alvast!

Je ava is veel te groot hij is nu 150*112 en hij mag maar 100*100 zijn [quote:bacd4f661f][b:bacd4f661f]Jouw identiteit: Avatar, signature en nickname [/b:bacd4f661f]

Om op het MacOSX.nl-forum mee te doen, moet je je registreren met een naam of bijnaam. Ook kun je een avatar instellen, een plaatje voor onder je naam. Voor dit plaatje geldt een maximum afmeting van 100x100 pixels. Qua bestandsgrootte hanteren we een maximum van 16 kB. Echter, als je je avatar op een externe server hebt staan, is dat maximum 32 kB. Dit om het forum vlot laadbaar te houden. [/quote:bacd4f661f]
Wat bedoel je juist met guestbooks??

Waar héb je het over :bigsmile:

[quote:48df88c636="simonvk"]Waar héb je het over :bigsmile:[/quote:48df88c636] Kijk, simonvk is iemand met humor.

Dat zeggen ze wel eens vaker..

:sotp:

als je php op je website hebt, zou je de invoer van je gastenboek in een xml bestand kunnen laten wegschrijven lijkt mij. ik zelf kan je er niet aanhelpen, maar misschien zet mijn idee anderen aan het denken/doen :)

daan.

of gewoon een website hebben die dynamisch is gemaakt met php en dan vervolgens een optie om m als xml bestand weer te geven (rss dus), de berichten dus laten weergeven in xml stijl ipv html....