Haar in scherm nieuwe iPad

Hallo,,

Ik heb nu 2 weken de nieuwe iPad (32 GB Wi-Fi).
Maar ik kwam er pas achter dat ik een haar heb in het scherm.
Kan dit kwaad en moet ik hem voor de zekerheid laten repareren of kan ik hem erin laten zitten?
Het is maar een hele kleine haar, maar ik laat hem liever nu repareren dan dat die haar na de garantie is slechts gaat doen.

Groetjes Mathijs.

Simpel: Laat nu repareren, die haar hoort daar niet.

Gewoon even afspraak maken bij de genius bar in Amsterdam. Daar doen ze niet moeilijk.

En als ik hem gewoon weg breng naar de Amac store in Eindhoven?

Dan krijg je allemaal moeilijk garantie gedoe. En moet hij eerst worden opgestuurd etc.

Als je naar A'dam gaat dan ruilen ze 'm zo voor je om.

Ja, maar ik heb er een inscriptie in.

Ah 'Voor haar', denk ik?

Nee, ff serieus, wat moet ik er dan mee doen, met die inscriptie en die haar.

Bel eerst die winkel op waar je hem hebt gekocht om te vragen wat ze er aan kunnen doen. En als ze je niet voldoende kunnen helpen zou ik de Apple Store in Amsterdam bellen of die meer voor je kunnen betekenen. Die inscriptie lijkt me geen probleem.

Ik heb hem gekocht/besteld op de website van Apple, kan ik die ook mailen, en dan gewoon in het Nederlands?

Als je hem op de site van Apple hebt gekocht zou ik gewoon bellen naar de officiƫle Apple winkel of naar een nummer dat ergens op de site staat. Bellen gaat altijd vlotter dan mailen.

Een 3de partij, A-mac, zal je niet verder helpen in dit geval, of minder vlot.

Snel bellen met de Apple klantenservice. Na slechts twee weken is de kans groot dat je gewoon een nieuwe opgestuurd krijgt.