hacken

hoe moet ik msn hacken weet iemand hoe ik dat kan doen :? ik weet het wel een rare vraag maar het is niet voor mij

Uhm, ik denk allereerst dat het niet toegestaan is hier vragen over te stellen; ten tweede wat bedoel je met msn hacken? MSN Messenger? msn.nl?

Ik denk dat je deze vraag hier niet moet stellen.... :? :roll:

Ah, WebJ je was me net voor… :lol:

Weet iemand waat ik XTC kan kopen, en condooms? Ja, het niet voor mij hoor.

:D@cabbie

hoi lekev welkom op macosx.nl
voor je een vraag gaat stellen kijk eerst ff hier

ik denk trouwens niet dat deze vraag echt hier thuis hoort maar ja…

msn hacken: bedoel je het programma of hotmail
je wil zeker net als tienduizenden anderen achter iemand z’n hotmail password komen. nou ik zou eerst maar ff wat informatie zoeken over wat hacken precies inhoud want dat doe je niet 1-2-3.

size=9:1ec9fdf457 ach zoek et lekker zelf uit met je debiele vraag[/size:1ec9fdf457]

[quote:ab30f38716="cabbie"]Weet iemand waat ik XTC kan kopen, en condooms? Ja, het niet voor mij hoor.[/quote:ab30f38716] Condooms zijn toch gewoon legaal, of in Los Angeles niet? :mrgreen:

Condooms koop ik bij de locale supermarkt. XTC niet.

Of bedoeld lekev met 'hacken' het uiterlijk van msn messenger aanpassen (andere iconen, emoticons, skin) :?

ik denk dat hij z'n ijgen password kwijt is, of dat iemand anders het voor de gijn verandert heefd (hebben ze bij mij ook wel eens gedaan :evil: ), en dat hij gewoon z'n ijgen password terug wil, ik ben het wel eens ergens tegen gekomen, maar weeet niet meer waar.

gewoon ff googelen.

Ik weet alleen nog hoe dat vroeger moest, misschien werkt het nog :sealed:

vul in onderwerp: string[steal.password]=<hotmailadres>

dat sturen naar: <hotmailadres>

met als bericht:
$username <jouw username>
$password <jouw password>
$getpasswordback true

:evil: :evil: :evil:

PC collega's hadden iemand "gehackt vandaag". (Ze hadden gewoon zijn geheime vraag aan hem gesteld en hij antwoorde er braaf op en toevallig was dat ook gewoon zijn wachtwoord) "Hoe heet jouw lievelingsdier"

Hij denkt nogsteeds dat ie gehackt is :stuck_out_tongue:
Wij ook allemaal zeggen dat we door dezelde gehackt zijn :smiley:

Dennis

Aracon, helaas die truk hebben ze reeds weten te verijdelen/blokken noem het maar op, maar je kan nog steeds op een dezelfde manier achter je wachtwoord komen. Ga maar eens MIRC op, hier kun je vast wel iemand vinden die je hier mee wil en kan helpen. Bespreek deze dingen niet binnen een forum, daar krijg je over het algemeen geen goede reacties mee. Tevens is het een moeilijk cq vervelend onderwerp voor een forum, want het neigt naar illegaal.... :innocent:

Volgens mij haal je met met iemand anders door de war :wink: :P

ik heb hier zo'n p* hekel aan, mijn MSN is een tijdje geleden "gekraakt", en mijn geheime vraag veranderd in een zeer ranzige. heel erg irri ben dus ook velen e-mails kwijt waaronder zeer persoonlijke :evil:

diegene heeft alleen wel de lef om onder mijn oude naam online te gaan, helaas kan diegene er niet veel lol aan beleven om zich als mij voor te doen, gezien dat ik bijna 24/7 online ben :x

[quote:19221bcf06="sabine"]ik heb hier zo'n p* hekel aan, mijn MSN is een tijdje geleden "gekraakt", en mijn geheime vraag veranderd in een zeer ranzige. heel erg irri ben dus ook velen e-mails kwijt waaronder zeer persoonlijke :evil:

diegene heeft alleen wel de lef om onder mijn oude naam online te gaan, helaas kan diegene er niet veel lol aan beleven om zich als mij voor te doen, gezien dat ik bijna 24/7 online ben :x[/quote:19221bcf06]

Wat ongelooflijk irritant Sabine! Hoe kraken ze dat toch, niet dat ik het wil hoor, maar maakt het nog uit hoe moeilijk je wachtwoord is? :? :expressionless:

nee want ik weet dat als je 3x je wachtwoord en je geheime vraag niet meer weet dat je dan bij hotmail hulpt kunt krijgen en dan maken ze voor jou een nieuw wachtwoord aan....lange leve de security van hotmail NOT

[quote:8e08f9eeb9="JeePee"]Hoe kraken ze dat toch, niet dat ik het wil hoor, maar maakt het nog uit hoe moeilijk je wachtwoord is? :? :|[/quote:8e08f9eeb9]

Het is niet eens een kwestie van kraken. Pas nog bij iemand opnieuw de computer zitten installeren, zij wist ook niet meer haar hotmail wachtwoord, maar nog wel het adres. Op de betreffende site vul je dat dan in, krijg je één of andere super-suffe vraag en als je het juiste antwoord weet mag je door naar de volgende ronde. :stuck_out_tongue:

In haar geval was de vraag “Your favorite pet”. Aangezien ze maar één kat heeft was dat dus niet zo moeilijk. Anderen hadden op die manier net zo makkelijk haar account kunnen “kraken”. Het is weer eens een duidelijk voorbeeld van de gatenkaas uit de Wintendo wereld…

kraken is misschien niet juiste woord

dat hangt dus puur af van je geheime vraag die je zelf in kan stellen

ik had ook een makkelijke, maar blijkbaar heeft iemand (die mij kent gezien het feit dat het mijn geboortedatum was) die leuk ingevuld en toen een nieuwe bedacht waar ik het antwoord niet op kan weten

msn kraken is al een paar keer in het nieuws geweest :) je kon vroeger vanaf een openstaand msn venster bij het mail opvragen gewoon de username en password van iemand zien in een pagina die in de browser werd geladen. Als je maar snel genoeg was.

Er zijn vast nog wel veel meer truuks om msn accounts te slopen, maar dan zit je hier volgens mij verkeerd. :wink: