Hackprogramma

Heey ik ga nu normaal schrijven omdat de iedereen commentaar op mijn schrijven heeft maarja :P heeft iemand voor mij een hackprogramma alleen vraag ik antwoord op die vraag en alsjeblief geen commentaar

Groetjes

Nee, hebben we niet.

Windows of mac ;)

[quote:2a83b40f5f="DK master"]Windows of mac ;)[/quote:2a83b40f5f] huh wat is dat:P?

Zucht... vroeg je meisjes uit te kleden achter de cam? Ze wouden dat niet (logisch). En nu wil je haar MSN password achterhalen.

:?

[quote:3d9948d7fb]alleen vraag ik antwoord op die vraag en alsjeblief geen commentaar [/quote:3d9948d7fb]

Alsof je serieus genomen word…

[quote:34c8476e1c="Kriska"]Zucht... vroeg je meisjes uit te kleden achter de cam? Ze wouden dat niet (logisch). En nu wil je haar MSN password achterhalen.

:?[/quote:34c8476e1c]

Nee;)
so is het niet gegaan
ten eerste ben zelf een meisje
ten tweede ben zelf gehackt en probeer me msn terug te hacken

[quote:38e40973ee]Nee;) so is het niet gegaan ten eerste ben zelf een meisje ten tweede ben zelf gehackt en probeer me msn terug te hacken[/quote:38e40973ee]

[color=darkblue:38e40973ee]Kom op… het beste wat je kunt doen is die kerel te blokken…
Een nieuw adres aanmaken met een zo moeilijk mogelijk wachtwoord…

Flink veel cijfers en letters… hoofdletters erdoor en klaar.

Flinke jongen die dat achterhaald…[/color:38e40973ee]

msn is niet meer te hacken... vroeger wel

je kan eens proberen door naar hotmail te mailen en de situatie uit te leggen maar ik vrees dat dat niets uithaalt… waarschuw uw vrienden en neem een nieuw email adres

spijtig

ps: als de hacker uw profiel niet gewijzigd heb kun je mss het account nog redden met de geheime vraag enz.

MacOSX.nl is geen forum waar hulp geboden wordt bij het hacken van anderen. Lees onze [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347]Regels & wenselijkheden[/url] eens door.