handbrake

tot van de week werkte handbrake prima voor het omzetten van dvd naar mp4. wat is het probleem, ik heb cars2 en de smurfen gekocht echter het omzetten lukt nu niet meer. als ik de dvd's in mij mac doe, handbrake opent en de dvd unit als source opgeeft blijft hij maar zoeken draaien en scannen, verder komt hij niet en geeft na verloop van 10 a 15 min. en foutmelding. zelf denk ik dat er een nieuwe beveiliging op de dvd's zit. ook heb ik het geprobeerd met dvd shrink hier geld het zelfde verhaal dit programma blijft op 23 % hangen daarna gebeurt er niets meer. weet iemand een oplossing?

Heb ik ook eens gehad (met 'The Social Network') (ik kon zelfs niet via Finder gewoon de hele map kopiƫren). Ik heb de DVD dan [i]wel[/i] kunnen rippen met [url=http://thelittleappfactory.com/ripit/]Ripit[/url] en daarna het .dvdmedia bestand (dat uit Ripit kwam) met Handbrake omgezet in .mp4 (als je het in mp4 wilt natuurlijk, want je Mac kan ook gewoon het .dvdmedia bestand afspelen).

Heb je al geprobeerd de DVD eerst te rippen met een programma als Mac the Ripper of Fairmount ?

Dat ga ik straks proberen. de dvd speelt wel op de pc af maar ik wil ze in mp4 hebben om op mijn iphone en ipad af te spelen.

met mac de ripper heb ik ook problemen hij geeft aan dat power pc niet word ondersteunt fairmount blijkt wel te werken. bedankt.

helaas werkt fairmount na 6,38 gb ook niet meer dan blijft hij hangen.

ga nu ripit proberen

Bij Ripit wel [i][b]NIET[/b][/i] kiezen dat hij moet concerten. Anders werkte het niet. (hier toch iig)

oke hij is nu aan het rippen

nou eindelijk loopt hij door het is gelukt met ripit top bedankt

En als je het in MP4 wilt dan moet je het bestand dat uit Ripit is gekomen ("titel".dvdmedia) openen met Handbrake en dan daar converteren in MP4.

ja dat gaat wel lukken met handbrake

weet jij of de hoofdstukken nog in het .dvdmedia bestand zitten of is het een bestand (film) geworden.

De hoofdstukken zitten er nog in (zelfs het menu etc).

super, bedankt.

Graag gedaan. :)