handig hulpmiddeltje bij Mail - extra menu

net gezien bij applebits, een klein preference paneeltje die er voor zorgt dat je een extra menu krijgt waar je direct al je e-mail contacten kan selecteren en het zet nog een mailtje klaar ook, super handig. en het is freeware

ook telefoonnummers worden bij selectie super groot op je scherm afgebeeld, kan je lekker het nummer draaien zonder je bril op te zetten.

http://www.mibasoft.dk/products.html

ik heb het onmiddelijk geinstalleerd en kan het nu al niet meer missen :wink:

groeten
Helix

Sorry Helix, maar versie 1,2 (meest recente) zou volgens de website van mibasoft alweer shareware zijn !!!!! Dus freeware is alweer verleden tijd

yep,

heb ik ook gemerkt, bij een tweede download voor mijn PB, er zit een knopke bij, om te betalen. pech voor de laat reageerders  ;)

bij mij draait een freeware versie  :)

helix

toch niks mis aan shareware? $ 8,00 is nu ook niet teveel voor het gemak dat je krijgt. :p

Ok, ik heb versie 1.1.2 laatst nog kunnen downloaden als freeware, maar System Preferences crashed als ik deze functie wil instellen ??? Ik heb PreferencePanes aan moeten maken in ~/Library en conform opgave heb ik de map iAddressX.prefPane in ~/Library/PreferencePanes geplaatst. In System Preferences verschijnt iAddressX, maar als ik deze aanklik crashed System Preferences zodanig dat ik zelf diverse instellingen kwijt ben :(

Iemand toevallig ook ervaren, laat dan a.u.b. even weten wat, waar en waarom het fout zou kunnnen gaan.

In afwachting van 10.2 via de Apple Store draait nu nog 10.1.5

Alvast bedankt,
Bert

Het gaat mij echt niet om die $8,00 !!! Het ging om de melding dat het freeware zou zijn. !!! Als ik het zou gebruiken zou ik dat bedrag ook echt wel betalen !!!!!!

Bert,

read the f***ing manual.
ReadMe.rtf:

Requirements:
iAddressX requires [b:post_uid0]Mac OS X 10.2[/b:post_uid0] to run.
:wink:

[quote:post_uid0="michelvdb"]Bert,

read the f***ing manual.
ReadMe.rtf:

Requirements:
iAddressX requires [b:post_uid0]Mac OS X 10.2[/b:post_uid0] to run.
;)[/quote:post_uid0]
OEPS :0 …heb ik gelezen, maar blijkbaar niet helemaal ???

Dus even wachten op 10.2, toch bedankt voor de reactie! :slight_smile: