Hoi,
Ik heb ergens gelezen dat de handoff functie die zorgt dat je app aankopen kan ‘delen’ op een andere apple id’s enkel kan gebruiken bij credit card.
Klopt dat? ( ik gebruik het itunes kaart ‘systeem’
Alvast bedankt om me te helpen!
Hoi,
Ik heb ergens gelezen dat de handoff functie die zorgt dat je app aankopen kan ‘delen’ op een andere apple id’s enkel kan gebruiken bij credit card.
Klopt dat? ( ik gebruik het itunes kaart ‘systeem’
Alvast bedankt om me te helpen!
Ik weet niet of hand-off dat kan. Naar mijn weten is Hand-off een functie waarbij je Bluetooth 4.0 moet hebben(omdat het meer data over kan brengen, sneller data over kan brengen, op grotere afstand dingen kan sturen en afstanden in kan schatten) en daarbij je Apple-producten (iOS en Mac OSX) onderling met elkaar kunnen communiceren. Als je geen Wifi-verbinding hebt vraagt je Mac of die van je iPhone een hotspot-functie kan maken of als je een smsje aan het maken bent en je gaat naar je Mac dan kan je daarmee verder en dat je kan bellen met je Mac of iPad via je iPhone.
Je bedoelt zeker Family Sharing in plaats van Handoff.
Family Sharing werkt inderdaad op basis van je credit card gegevens.
Ik heb me vergist van onderwerp, mijn excuses.
family sharing
Dus mijn vraag is: De apps die ik gekocht heb kan ik die nu delen met mn zus? (Ik gebruik een itunes kaart)
Nu nog niet. Als iOS 8 uit is wel, mits jullie bereid zijn om voor jullie beider accounts één en dezelfde credit card te gebruiken.