Haperend geluid bij wijzigen volume

hallo iedereen,

als ik op mijn PB 12 " (tiger) via de F4 en F5 toetsen mijn volume wil veranderen, dan hoor ik eerst een soort van haperend geluidjes alvorens de normale geluidswijzigingstoon te horen?

weet er iemand wat dit kan zijn?

hm dat heb ik ook een tijdje gehad; toen ik Tiger over panther heen had geinstalleerd; nu ik TIger met een clean install erop heb gezet was dat ook mee opgelost ..

bij mij is het ineens nu...

vind het wel vervelend

is na de update naar 10.4.2 precies

Ik heb hier ook al een tijdje last van. (G5 1.6) Maar niet altijd. En het houdt op als ik even de koptelefoon aangesloten heb.!!??

ben al blij dat ik niet de enige ben

zou dit een softwarematig probleem zijn? ik kan me niet inbeelden dat een PB 12" bij geen enkel programma te draaien, niet kan volgen

Ik werk ook op 10.4.2 en heb nergens last van. Maar ik verander mijn volume dan ook met de toetsen rechtsboven op mijn toetsenbord.

Welk programma heb je dan open staan wanneer je die bijgeluiden hoort?

soms geen enkel helemaal, ik verander het volume met de toetsen van de powerbook

wat me wel is opgevallen, is dat het probleem niet voorvalt als er al geluid uit de boxen komt

ik heb er ook best vaak last van, maar alleen maar als ik veel zware apps heb lopen. Ik heb 2Gb RAM dus op zich nog wel raar. Maar LimeWire en iLife slokken best wel wat op denk ik dan...

niet onoverkomelijk toch?

ik vind dat het niet zou mogen gewoon als je zoveel geld aan een topmachine uitgeeft

maar zolang het maar zo’n dingen blijven