Harde Schijf Gecrashed?!

Volgens mij is dit al vaker gevraagd etc. Maar toch doe ik het nog een keer mn iPod geeft een droevig gezicht aan en ik heb alle dingen geprobeerd op www.apple.com/support/ipod mijn garantie is nét 12 dagen verlopen en ik ben al naar een winkel geweest en die vertelde dat mijn harde schijf is gecrashed en dat de kosten via apple zelf 260,- euro moeten zijn weet misschien iemand van jullie een goedkopere oplossing?

alvast bedankt

Dus ook de iPod Updater software werkt niet meer? Niks vreemds gedaan met je iPod, zoals laten vallen oid? Je kan het anders proberen te gooien op de wettelijk EU-garantie van 2 jaar op electronische apparaten, maar ik weet niet zeker of de iPod daar wel onder valt. Anders is het een gevalletje van dikke pech...

Nee hij reageert helemaal nergens meer op. ik heb hem nooit laten vallen hij heeft al die tijd in een hoesje gezeten die ik tegelijk kocht met de iPod

ik was gewoon muziek aan het luisteren toen hij ineens
uit zich zelf naar een ander nummer ging
toen ik em wou resetten kreeg het droevig gezichtje
en sindsdien blijft hij zichzelf resetten.

ik hoop dat hij dan onder die EU garantie valt! zou wel fijn zijn

Kijk eens hier: [url=http://www.ipodreparatie.nl/ipod-harddisk.html]Repod.nl[/url] Kost nog steeds een bak met geld, maar ze zijn i.i.g. goedkoper dan Apple.

Bedankt! Dat schilt alweer de helft maar nog steeds duur voor iets wat ik zelf niet had kunnen voorkomen. Iemand nog andere opties?

[quote:9aea76fb94="Sant0ss"]en ik ben al naar een winkel geweest en die vertelde dat mijn harde schijf is gecrashed en dat de kosten via apple zelf 260,- euro moeten zijn[/quote:9aea76fb94] Ik weet het: geen makkelijke discussie want niet eenduidig, maar je kunt zeker eisen dat een (groot) gedeelte van de kosten worden gedragen door de verkoper/dealer. Laat je niet afschepen met Apple dit en Apple dat... (tenzij Apple in dit geval ook de verkoper is).

ik heb de iPod gekocht bij de V&D, dus ik moet gewoon proberen dus in dit geval dat V&D ook mee gaat betalen aan de kosten? Hoe moet dat dan gaan aanpakken?

Lees eens op [url=www.staiksterk.nl/staiksterk]Sta-ik-sterk[/url], vooral [url=http://www.staiksterk.nl/StaIkSterk/Consumentenrecht/garantieklachtnaafloopgarantietermijn.htm?prob=Defect&cat=ElektronicaTelecom&subc=AudioApparatuur&w=1]hier[/url], [url=http://www.staiksterk.nl/StaIkSterk/Consumentenrecht/garantiesoortengarantie.htm?prob=Defect&cat=ElektronicaTelecom&subc=AudioApparatuur&w=1]hier[/url], [url=http://www.staiksterk.nl/StaIkSterk/Consumentenrecht/levensduurproductreparatie.htm?prob=Defect&cat=ElektronicaTelecom&subc=AudioApparatuur&w=1]hier[/url], etc.

Ik heb net hetzelfde probleem maar is al bijna 2 jaar oud. Kheb gehoord dat als je ipod kapot je bij de volgende een mooie korting kunt krijgen en dat dit zelfs op de applesite vermeld stond. Ik vind het niet Iemand?

[quote:1fefa0b278="Eduw"]Ik heb net hetzelfde probleem maar is al bijna 2 jaar oud. Kheb gehoord dat als je ipod kapot je bij de volgende een mooie korting kunt krijgen en dat dit zelfs op de applesite vermeld stond. Ik vind het niet Iemand?[/quote:1fefa0b278] Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Ik weet wel dat als je iets via de Online Store hebt gekocht, je een waardebon krijgt via de email voor een volgende aankoop. Maar die zijn natuurlijk ook maar een aantal maanden geldig :wink:

gevonden

[quote:bb63ba5dd9]If you own an iPod, and it requires service for any other issue, Apple will replace your iPod for the service fee listed below, plus $6.95 shipping and handling.

iPod $249
iPod Nano & iPod Mini $189
iPod shuffle (1 GB) $89
iPod shuffle (512 MB) $59 [/quote:bb63ba5dd9]

of interpreteer ik dit verkeerd?

Bedankt voor die www.staiksterk.nl ik ga het gewoon proberen. er moet gewoon iets te regelen zijn

strange... Het is na 6 keer hetzelfde te herhalen dan toch gelukt om weer muziek op mijn ipod te krijgen. Maar als ik van track verander dan duurt het ontzettend lang vooraleer hij die vind hardisk kapot zeker?

ik had precies hetzelfde probleem en heb apple gebeld (ook een week na de garantie)..ze komen hem halen..

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=953617&highlight=#953617

ah nu zie ik dat je dese post al kent

[quote:5c4c9a6636="Eduw"]maar ak na e volgend liedje gaan ofzo duurt et kweetnie oe lang eer het volgend liedje begint... hd naar de wup zeker[/quote:5c4c9a6636] Koop ook even een nieuw toetsenbord, deze maakt rare aanslagen... :roll:

[quote:4e18b5ebca="Oppie"] Koop ook even een nieuw toetsenbord, deze maakt rare aanslagen... :roll:[/quote:4e18b5ebca]

sry kwam even van men eigen forum naar hier :wink:
kdoe men uiterste best

Ik ben naar de V&D geweest, hun konden er niks aan doen maar gaven mij het telefoonnummer + email van de leverancier en ik ben nu aan het proberen of hun mij tegemoet willen komen.

hou ons in elk geval op de hoogte!.. ik ben wel benieuwd hoe sterk je nou eigenlijk staat, want 1 jaar garantie, aan de ene kant natuurlijk een mooie service, aan de andere kant te weinig voor zo'n prijzig apparaatje.

Het tegemoet proberen te komen met de leverancier is ook op niks uitgelopen jammer genoeg, als iemand nog suggesties heeft graag! want ik weet haast niet meer..