Harde schijf wordt niet herkend op laptop, wel in Schijfhulpprogramma

Hoi!

Ik had mijn externe harde schijf gekoppeld aan mijn MacBook, mijn MacBook was (volgens mij) nog bezig met een reservekopie maken op mijn externe harde schijf. Ik had even niet gezien dat mijn MacBook al bijna leeg was en viel dus tijdens deze reservekopie (denk ik, ik weet niet of hij al klaar was…) uit. Hierna wilde ik mijn externe harde schijf opnieuw weer koppelen aan mijn laptop waarna hij niet meer werd herkend. Na Schijfhulpprogramma te hebben geopend stond hier mijn externe harde schijf wel. Als ik mijn externe harde schijf dan wil activeren geeft ie 1 seconde dat ik mijn wachtwoord voor mijn harde schijf in kan voeren en dat gaat daarna binnen 1 seconde weer weg. Dus elke keer als ik klik op activeren verschijnt dit voor 1 sec en valt weer weg. Ik moet dus eerst het wachtwoord invullen voor mijn externe harde schijf voor ik er in kan, maar na 1 seconde valt dit dus weg… Mijn hele hebben en houden staat op deze externe harde schijf dus ik hoop écht dat er niks mee aan de hand is.

Help help help! Wie kan mij verder helpen? :frowning:

En als je je Macbook opnieuw opstart met externe HD aangesloten ?

Schijfhulpprogramma > repareer disk?