Hardnekkig probleem met bijwerken iPod!!

Ik heb een hardnekkig probleem met het bijwerken van mijn iPod! Als ik mijn iPod (nieuwste model 60Gb) aansluit worden de foto's niet bijgewerkt. Ik kan ook geen bij te werken mappen meer selecteren - de buttons voor bijv. "alleen geselecteerde mappen bijwerken" worden niet actual. In de andere modes (muziek, podcasts en video's) werkt alles wel normaal. Er komt geen melding dat de software geupdate moet worden. Ik weet het niet!! Vorige week heb ik dit probleem al gepost. Iemand raadde mij aan Schijfhulp te proberen. Dat heb ik gedaan, er is het e e n en ander hersteld - maar dit probleem is niet opgelost! ik heb geen idee wat ik nu kan doen. Wie wel?!!

Heb je al met de iPod updater gekozen voor "herstellen"?

Ik had afgelopen week zelf ook een probleem met het updaten van muziek en foto's maar bij mij kwam er een melding in beeld dat er een bestand op de iPod beschadigd was. Ik heb toen de software hersteld en nu doet hij het weer perfect.

Misschien is dit ook de oplossing voor jou…

Er komt bij mij geen enkele melding in beeld, dat is juist het vreemde! En de updater (volgens mij is de laatste van 2006-01-10) zegt dat de software van mijn iPod up to date is. Ik kan wel op "herstel" drukken, maar wordt dan alles gewist?? Ik vraag me ook af of het wel een probleem van de iPod is. Het lijkt me meer iets van iTunes? Maar ik ben niet technisch.

Je kunt in de Updater gerust op Herstel drukken. Inderdaad wordt dan alles gewist, maar dat is binnen vijf minuten weer verholpen door te synchroniseren met iTunes.

OK, ik druk op DE knop. Maar 5 minuten lijkt me wel wat snel, want er staat al bijna 50 Gb op. (Vooral veel videoclips en speelfilms Maar ik ga het doen!!

Het lijkt allemaal goed te gaan! Bedankt voor de tips. Ik kan nu weer alle knopjes voor de mappen selecteren, dus ik denk dat ook het bijwerken van de foto's weer zou moeten lukken. Alleen: ik moet nog wel even geduld hebben, voordat ik alles kan checken - want na bijna een uur ben ik nog maar op 17Gb van de bijna 50 Gb die ik erop had staan!