Hartjes uitdelen

Het hartjes uitdelen schijnt er een beetje bij in te schieten, de laatste tijd. Alleen Arkman (en ikzelf) geven nog wel eens een hartje. Ook de “oplossing” status wordt maar zelden uitgedeeld.

Is dit wat we willen hier?

1 like

Nee. Deel selectief hartjes uit. Met name als iemand met een oplossing komt bij een vraag van mij. Of een goed idee heeft. Pas nog ‘opgelost’ toegepast bij het draadje van de SVB. In de hoop dat andere OMT-ers er hun voordeel mee kunnen doen.

“Oplossing” heb ik nog wel eens voorbij zien komen; hartjes niet echt. Zelf nog geen “Oplossing” uit kunnen delen, want heb hier (in de nieuwe omgeving) pas één draadje zelf gestart en dat is een “ongoing issue”; dus nog niet opgelost. Maar omdat het een probleem met de site zelf betreft, vond/vind ik het ook weer te ‘zwaar’ om er echt de status “Onopgelost” aan te hangen. Ik bedoel: men is er nog altijd actief mee bezig…

Inderdaad. Ik zou het wat tijd geven.

Mensen moeten eraan wennen dat dit soort dingen kunnen met deze forumsoftware, denk ik. Het helpt als je hun berichten van een hartje voorziet (als je dat maar enigszins nodig acht), dan wordt hopelijk voor velen sneller duidelijk dat dat kan.

1 like

Jakko,
Het lijkt me beter om een artikel te maken waarin de belangrijkste mogelijkheden worden uitgelegd. Het nut en doel van bijvoorbeeld hartjes gebruiken/toepassen waarvoor het bedoeld is.

1 like

Dat ook, maar de gemiddelde computer-/forumgebruiker leest geen instructies …

1 like