headset op mac voor skype rj11 >> jackplugs

Ik heb een headset die eindigt met een RJ11 plug, zo'n telefoonstekkertje dus. Weet iemand of er stekkertjes betsaat die de RJ11 omzet naar 2 jackplugs voor in de Mac, eentje voor de mic en eentje voor de speaker?

Er af knippen en twee stekkers eraan solderen. Moet ik nog wel even melden dat het microfoonsignaal ongetwijfeld te zwak is voor de lijn-ingang van je Mac.

Weet je zeker dat die telefoonstekker direct naar de koptelefoon en de mic gaat, en dat er niet een stuk electronica in zit als interface naar een telefoonlijn? Waarom zou dat ding anders een telefoonplug hebben? Een pc-geluidskaart kan daar ook niks mee.

Off-topic: Op je buxx.nl zit trouwens een foute link achter portfolio, je komt dan bij photo-art.

Weet ik, heb m'n portfolio nog niet online, vandaar dat het richting een project loopt. Ben me ervan bewust. toch bedankt voor je kritische kijk =]

Ik heb ook een computer headset en daar zit verder geen electronica tussen, die eindigd ook gewoon met 2 jackplugs. Dus ik denk dat het wel gaat werken, alleen dat ene stekkertje nog want solderen met zulke dunne draadjes zie ik niet zitten.