headset voor analoge telefoon!! [help]

ik vroeg me af of iemand weet waar ik een goedkope headset kan vinden die ik met een normale (vaste) telefoon kan gebruiken,.. zodat ik gewoon door kan werken terwijl ik zit te bellen.

ik heb op het internet gezocht, maar ik kan niks vinden…
helemaal hands free lijkt me niks want ik woon in een vrij drukke straat, en daar heb je dan hele erge last van.

HS-L

[url=http://www.headsethome.nl/nl/dept_9.html]Headsethome[/url] heeft ze, ik weet alleen niet wat jij wel en niet goedkoop vindt.

Primafoon verkocht ze voor ca. 5 Euro onder de naam Minifoon. Een compleet toestel met headsetje. Werkt erg goed. Ik heb 'm zelf op mijn toestenbord getaped. Hier en daar kom je ze nog wel eens tegen op rommelmarkten. Laatst heb ik er een aantal gekocht voor op de zaak. Waarschijnlijk heb ik er nog wel een over.

[quote:22c3f6ce08="appleholic"]Primafoon verkocht ze voor ca. 5 Euro onder de naam Minifoon. Een compleet toestel met headsetje. Werkt erg goed. Ik heb 'm zelf op mijn toestenbord getaped. Hier en daar kom je ze nog wel eens tegen op rommelmarkten. Laatst heb ik er een aantal gekocht voor op de zaak. Waarschijnlijk heb ik er nog wel een over.[/quote:22c3f6ce08]

die heb ik een hele tijd geleden (3 jaar geleden) idd gezien, maar toen had ik er geen nodig (en wist de prijs niet).

als je er een over hebt zou je hem dan misschien kwijt willen??

HS-L

Stuur me je adres maar, dan stuur ik 'm op.

Ik heb AddressBook zo ingesteld, dat je een telefoonnummer direct kan kiezen. Kabeltje vanuit modempoort naar MiniFoon, AddressBook laten kiezen en bij verbinding hoorn opnemen (op hoorntje op MiniFoon drukken dus).

Enig probleem dat ik dan nog heb is dat dit maar 1 x werkt. Daarna moet modem worden gereset. Dit houdt dus in AdressBook herstarten. Niet echt handig, maar ik denk dat dit te maken heeft met de Init-String.

In Filemaker werkt het trouwen wel prima.

Als er iemand suggesties heeft - ik hoor het graag.

[img:946e76d6bf]http://www.labierint.nl/addressbook.jpg[/img:946e76d6bf]

hmm,.. is dit ook mogelijk in OSX..?

HS-L

Ik zit nu op de zaak, op 9.2. Thuis heb ik OSX, weet niet, maar denk van wel. Belangrijk is in ieder geval wel dat je eerst modem moet laten kiezen. Modem moet verbinding kunnen maken, bijvoorbeeld door te testen naar je mobiel. Lukt dat?

En daarna pas de lijn op je MiniFoon openzetten.

Op wat voor Mac probeer je het?

G4 dual 500,.. maar adresbook heeft volgens mij helemaal niet de mogelijkheid om je modem te laten bellen (in OSX) :(

maar ja mocht iemand een oplossing hebben,… ik had net ook al een programmatje phonedailer gevonden, maar dan horen mensen mij niet als ik door de miniphone praat…

HS-L

Is er dan Addressbook voor OSX? Probeer het eens met FileMaker.

[quote:00331ae108="appleholic"]Is er dan Addressbook voor OSX? Probeer het eens met FileMaker.[/quote:00331ae108]

ik gebruik gewoon het programma adressbook van apple zelf…
en ik vind het wel handig, maar niet zo handig dat ik er filemaker voor ga instaleren.

er zal vast wel een goede optie zijn zodat het ook in OSX werkt!