Heb een vraag!!!! .exe

bedankt

Je kunt Photoshop voor de Mac inderdaad kopen :wink:

Je kunt geen .exe bestanden openen op een Mac. of je moet VirtuelPC draaien. PhotoShop downloaden is illegaal, en daarom kunnen/willen we dat hier niet zeggen waar dat kan. ik weet niet eens waar dat kan.

toch nog welkom bij macosx.nl

Kweet 't niet zeker maar ik dacht niet dat je 'exe' bestanden kunt openen. Mij is het in ieder geval nog nooit gelukt maar misschien weet iemand andrs een oplossing???

bedankt

[quote:ed9978807b="Aracon"]Je kunt Photoshop voor de Mac inderdaad kopen :wink:[/quote:ed9978807b] Dat weet toch iedereen!!!!!!!!!!

kun online bestellen bij www.mailamac.nl of www.machouse.nl

Er zijn meer online winkels voor mac spullen

[quote:ba068c37c5="vraagje"][quote:ba068c37c5="Aracon"]Je kunt Photoshop voor de Mac inderdaad kopen :wink:[/quote:ba068c37c5] Dat weet toch iedereen!!!!!!!!!![/quote:ba068c37c5]

Ja iedereen weet ook dat je het illegaal kunt downloaden, what’s your point?

EXE bestanden kun je eventueel met WINE draaien (X11 for MAC) neem ik aan… alleen gecompliceerde applicaties niet hoor! Voor OPENGL en DIRECTX heb je WineX nodig.

Ik begrijp de meest directe reacties van de gebruikers alhier, al meen ik dat het werkelijke antwoord is dat je een 30 dagen testversie twv 345 MB kunt downloaden en het daarna eventueel kunt kopen.

Mensen, niet gelijk op tilt slaan! :mrgreen:

Ik had nog nooit gehoord van die testversie, maar aangezien zijn reactie.

van mij mogen de moderators dit draadje verwijderen.

Vraagje, een vraagje:

Wat was je vraagje nou precies?

Als je je posts achteraf verandert (met name de allereerste post, nota bene waar het om gaat!) dan heeft niemand een idee waar het om gaat. Niemand anders heeft er dan ook wat aan. Bovendien vind ik een reactie als ‘Dat weet toch iedereen!!!’ niet constructief.

Wij (de moderators van macosx.nl) vinden dat we een leuke en losse sfeer in het forum hebben hier. Maar we verwachten wel van mensen dat ze het een beetje leuk houden.

Ook hebben we hier het standpunt dat we illegale software (informatieverstrekking erover en hulp bij het vinden ervan) hier niet ondersteunen en aanmoedigen. Als je wat lang wacht met het betalen van je Shareware fee is dat één ding maar het downloaden van Photoshop is simpelweg diefstal. Moet je ook net een Photoshopfreak als ik hebben…

Ik hoop dat je even nadenkt over wat ik je voorleg en dat je voortaan op een andere manier je berichtjes post.

tiny

Eens!

Vooropgesteld dat vermoedelijk weinig mensen een 100 % legale computer hebben, ben ik er ook voor om op dit (toch behoorlijk grote) forum het verspreiden van illegale software NIET te bevorderen. Velen doen het, maar als je een handleiding wilt, niet hier

Andere vragen, van harte welkom! :mrgreen:

Dankjewel Passenger, je hebt kort en bondig het standpunt van de moderators van macosx.nl samen gevat.

:lol:

(btw: Op hooguit een vergeten of nog niet betaalde shareware fee na, is mijn Mac wèl 100% legaal)

Ik zou je al bijna bestraffend toespreken! 8)

Ik zou je al bijna bestraffend toespreken! 8)