Heb ik wellicht nu iets verprust?

Ik had als root ingelogd om mijn vensters allemaal als collumn view te krijgen (de "new windows", maar ook die onder het minuutje Go (Home, Network, Utilities etc.)

Was zo gebeurd, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ging als root ingelogd eens rondkijken wat ik allemaal kon veranderen en als default instellen.

Ik heb onder een user account (mijn enige account) USB Overdrive geïnstalleerd en geregistreerd en nu dacht ik dat het handig was (waarom in godsnaam?) om de muisinstellingen, met als root user ingelogd, blijvend in te stellen. (alsof ze niet blijvend zijn in mijn user account…)

USB Overdrive vroeg of ik het programma wilde registreren. Registreren? Maar ik heb het programma toch al geregistreerd?.. toen het tot me doordrong dat ik voor dit programma als user iemand anders ben dan de adminstrator (als root user ingelogd).

Met USB Overdrive kun je een maand ongeregistreerd blijven werken, nu vraag ik me af:
door als root user USB Overdrive te hebben gebruikt, kan het programma er nu na een maand mee ophouden, als ik het niet voor een 2e keer (maar nu ook als root user) registreer?

Ik heb het nog niet voor een 2e keer geregistreerd, omdat ik bang was dat het programma dan zou gaan klagen dat de username en paswoord al in gebruik zijn.

Wat denken jullie, reden tot zorgen?

gewoon registreren onder je useraccount

kijken zij niet naar je ip nummer>?

[quote:c5ef67e6b2="Boskabouter"]gewoon registreren onder je useraccount[/quote:c5ef67e6b2]

Wat bedoel je? Wanneer ie er mee ophoudt opnieuw registreren onder mijn user account?
Het programma is nl. al geregistreerd onder mijn user account

OOooooooo sorry, verkeerd gelezen, beetje verwarrend wat er staat, nee hoor, als je hem onder je user account hebt geregistreerd dan blijft ie daar werken, en logisch dat je onder je root account ook moet registreren, of de installler had je in het begin moeten vragen of je hem voor alle users wilt installeren/registreren

ha mooi, dat is dus opgelost.

bedankt voor de hulp :slight_smile: