Heb ineens geen geluid meer? HELP

alle kabels gechecked, maar dan nogmaals. Nog een duidelijker beeld misschien. Ik open in de systeemvoorkeuren >geluid Dan heb ik bijvoorbeeld het venster met de geluidseffecten open staan. alle geluidseffecten worden lichtgrijs weergegeven. daaronder staat 'Speel signalen en effecten af via:' Wat daar achter staat kan ik ook niet wijzigen, want deze staat licht grijs weergegeven.

wat ook wel eens wil helpen: Garageband opstarten en weer afsluiten. Althans meen ik me te herinneren van een tijdje geleden toen ik hetzelfde euvel had.

Groet René

[quote:6f4f38bc77="de mossel"]wat ook wel eens wil helpen: Garageband opstarten en weer afsluiten. Althans meen ik me te herinneren van een tijdje geleden toen ik hetzelfde euvel had.

Groet René[/quote:6f4f38bc77]

Was al benieuwd wanneer deze tip langs zou komen. Een tijdje terug waren dit soort vragen erg HOT en als eerste kwam dan vaak de tip van Garageband voorbij en 9 van de 10x was dit DE tip.

Hopen dat het in dit geval ook weer zo is.

[quote:5570931009="nookie"]Was al benieuwd wanneer deze tip langs zou komen.[/quote:5570931009] Kwam al eerder langs; in de door mij gelinkte topic... Maar ja, waar doe je het voor... :innocent:

[quote:c5634aabe5="Oppie"][quote:c5634aabe5="nookie"]Was al benieuwd wanneer deze tip langs zou komen.[/quote:c5634aabe5] Kwam al eerder langs; in de door mij gelinkte topic... Maar ja, waar doe je het voor... :innocent:[/quote:c5634aabe5]

:mrgreen: :oops:

Als je een nieuwe account aanmaakt, werkt audio dan in de nieuwe account? In Tiger wordt bepaalde activiteiten gelogd, wat gebeurt er in het log (Console) als je een audio gerelateerde functie probeert te veranderen/instellen?

Garageband starten en sluiten!

garageband opstarten en afsluiten doet helemaal niets

Volgende gok: [url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=2238]PRAM resetten[/url].