heb je in PhotoShop CS ook een render-3D

beste mensen.

Ik wil graag weten of (er net zoals in PS 6.0) je in PS CS ook een mogelijk hebt om met de render-3D filter te kunnen werken. Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.

zou iemand mij kunnen helpen?

Bedankt alvast. Niels…

nee dat zit wel in illustratort CS... tenminste iets wat daarop lijkt... :oops: je zou wel kunnen zoeken naar plugins voor psjop... google is fantastisch !!! :lol:

succes !

Verplaatst naar Beeld... :)

Wat ze hebben gedaan bij Adobe is dat ze de filter uit de standaard installatie-procedure gehaald hebben. Bij een gewone standaard-installatie wordt hij er dus niet op gezet maar je kan hem wel handmatig in de correcte filtermap zetten. Zelf heb ik de Creative Suite Premium en daar staat hij op de CD "Resources and Extra's" in Goodies > Photoshop CS > Optional Plug-Ins > Filters. Er staat ook een Read Me op de CD waarin wordt uitgelegd waar je de plug-in heen moet slepen. Gewoon op de correcte plaats neerzetten, PS opnieuw opstarten en je hebt hem weer onder je 'Render' sub menu van de filters.

In een collega-forum heb ik er ook al eens ies over gezegd. Alleen staat het hier nu compleet omdat ik vandaag niet te lui ben om de CD te pakken en erin te stoppen om precies te vertellen waar het staat.
:stuck_out_tongue:

Een actieve dag Tiny! :wink: