Hebben jullie de Apple Intermediate Codec al geinstalleerd?

Hebben jullie de Apple Intermediate Codec 1.0.1 al geinstalleerd? Ik wil weten of de afspeel- en beeldkwaliteit ook daadwerkelijk is verbeterd. Met name of de stotterende/schokkende gedrag van het afspelen van bepaald video bestanden is verholpen?

groetjes :roll:

wel geinstaleerd maar nog niet kunnen testen met ichat filmpjes liepen al goed dus nog geen verbetering gezien

Helaas! De enige HD die ik heb staan (muziekclip van Aimeee Man) schokt nog steeds. En dat op een 1.8 Ghz G5...

Nu heb ik wel 7 programa’s open staan en wordt er een cd gebakken.
Ik zal het later nog eens proberen met wat minder processor-belasting.

Oké, blijkbaar is mijn systeem alleen geschikt voor de kleinere films. Maar zelfs die lopen niet echt lekker. Hoe snel kan een systeem ‘oud’ aanvoelen?

ik heb op de QuickTime hD Gallery alle filmpjes gedownload en alles loopt lekker soepel maar dat deden ze al voor dat ik Apple Intermediate Codec 1.0.1 had geinstaleerd ik zal zo eens kijken of ze nog beter en soepeler lopen en of het vergroten en verkleinen soepeler gaat want daar hakkelde die af en toe nog wel eens even wachten tot mijn dvd af gebakken is

Waarom probeer je het niet gewoon zelf? Hier is er weinig verschil te merken. Soms lopen de filmpjes soepel, soms wat minder. Maar mijn systeem zit dan ook onder de systeemvereisten.

Op mijn Powerbook liepen de HD-filmpjes van de Trailer site van Apple niet heel erg soepel; zeker niet met QT7 onder Panther. Nu ik Tiger heb loopt het al iets beter; ook heb ik nu die nieuwe update gedownload. Ik werk weinig verschil. Misschien iets beter: maar nog altijd niet perfect met mijn G4 1,5Ghz.