Heeft de Finder een 'Refresh' functie?

[quote:6edb0b6fbd="Ijope"]even offtopic switchers moeten hun eigen forum die hebben net als hardware en het os moest ik effe kwijt[/quote:6edb0b6fbd]

Liever niet! Ik leer toch ook graag bij, ook over het ‘switchen’. Zou wel handig zijn om de voor- en nadelen te kennen, zo kunnen we meer mensen over halen met de Mac aan de slag te gaan :finderoud:

ja maar mensen die vragen hebben die heel gericht zijn op het switcher onderwerp zijn zeer blij met dat forum en met het oog op de toekomst (er zullen meer mensen switchen)

All the same, blijft gewoon een brakke plek in OSX. In OS9 gooide je iets uit de map (of erbij) en je hele Findervenster was direct bijgewerkt. Klopt idd dat de totale schijfruimte onderaan het venster wordt weergegeven in OSX, maar ik wil exact zien en blijven zien hoeveel er in welke map zit (en in de map daarin en in de map daarin etc). Ff Mb's en Gb's uitrekenen zonder appeltje-dit of appeltje-dat, zonder extra progje of herstart. Probleem van Switchers? Dan moet je het overgaan van OS9 naar OSX ook als switch zien :innocent: . Ik kan me helemaal vinden in de vraag van iRuben en MacPro, en ik weet dat het beter was... niet alleen onder Winddoos :wink: .