Heeft iemand al die retecoole Motorola Razor V3???

Ik zag vd week een reclame -spot op tv over die nieuwste telefoon van motorola genaamd Razor V3. Wat een vreselijk geil ding.Mooi,plat en schijnt goed te kunnen werken met je Mac. Iemand die dat dingetje gekocht heeft en er iets meer over kan vertellen?

hello moto 8)

hellomoto.com

woooow... wat 'n óntzéttend sexy telefoontje is dat zeg! Ik ben aan het balen dat ik net een paar maanden een andere telefoon heb gekocht!

Het enige wat ik niet kan achterhalen is wat het geheugen is van het ding :slight_smile:
En het is een beetje tegenvallen dat die camera maar max 640x480 aankan,
dat had wel iets hoger gemogen, zoals ±1megapixel.

Maar wat een mooi telefoontje zeg! pffff :inlove:

Hmm, maar 5Mb geheugen, en niet uitbreidbaar, en het externe scherm is bij zonlicht niet leesbaar... die 5Mb is nogal aan de lage kant, want dat heb ik in de 1e 2 dagen van de K700i al verbruikt ;)

Maar verder zien de specs er niet slecht uit zeg!
Maar 2 nadelen te vinden tot nu toe :smiley: (camera en geheugen)

• Joram

Ik heb 'm net eens opgezocht op internet. Begrijp niet waarom jullie er zo opgewopnden van raken. :?

Hmmm vriesela, eens even zien ;) - Er is metaal gebruikt ipv goedkoop plastic, wat het duurzaam maakt - Het glimt :P - 2 mooie kleurenschermen - mooi design - Past bij de G5 - geen goedkope plastic knopjes, maar 'n (hoeheetdat) "touchpad" - het toetsenbord is mooi blauw verlicht, zonder dat je hele telefoon oplicht - USB kabel zit erbij inbegrepen - Bluetooth - camera (ook al is ie niet zo best) - en nog wel een paar opties :D

Groeten,
Joram

hmm, qua geheugen en camera heb ik dan toch liever de SonyEricsson V800 :P

en de v800 glimt ook
en heeft ook een usb kabel
en heeft ook 2 keleuren schermpjes
en heeft ook BT
en past ook bij je G5 en bij je pBook :stuck_out_tongue:

hmm oja, en is nu verkrijgbaar! :lol:

Heeft die Razor V3 eigenlijk ook umts en dergelijken?

hee mensen, het heet niet RAZOR V3 maar RAZR V3. dat zag ik op de sjte

De plaatjes zijn leuk maar in het echt valt ie vies tegen: groot en niet zo metaalerig als je zou willen. Jammer.

Ik vind de V3 niet verkeerd. Maar het is en blijft een Motorola. Waarom: Motorola was vroeger een van de eerste met een telefoonboek. Ik heb zo het idee dat ze nog steeds hetzelfde als toen gebruiken. Elk nummer is een aparte contact. Dus heb je iemand hebt met meerdere nummers, dan heb je meerdere vermeldingen van diegene in je telefoon. Best irritant.

Daarintegen synct ie wel met iSync, al is het alleen met een USB kabel. De meeste Moto’s hebben zelfs een standaard mini USB (B?) aansluiting.

Hoewel mijn voorkeur nog steeds naar SE gaat, ben ik toch nieuwsgierig naar de Motorola met iTunes.

sorry dat ik de naam RAZR V3 niet goed heb neergezet in de topic-header.

Maar nog niemand ècht ervaring met deze foon en iSync?

Ik heb er net eentje gekocht. Mooi ding wel, Ook erg fraai verpakt in een aluminium doos. Er zitten ook wat andere dingetjes bij:

Een koptelefoontje (voor mensen met één oor)
Een handig sleutelhangertje (een soort kussentje aan een draadje) :?
een haakse verbindingstekkertje voor je USB kabel
Een USB kabel
Een tasje (leer)
Een riem clip voor je tasje
Wat boekjes.

Eerste indruk:

Ik moet eerlijk gezegd even wennen naar een hele zwik Nokia’s en Sony Erricsson’s. Menuutjes zijn wat anders en zo (Nokia is nog steeds onovertroffen).
Het is absoluut een mooi toestel, maar op de foto vind ik hem mooier. De zijkanten zijn wat rommelig en hij is in verhouding wat breed
Hij voelt wel heel koel aan (letterlijk) en heeft een hoog PB of G5 gehalte.
Compatibiliteit met Mac valt me eerlijk gezegd tegen, maar kan aan mij liggen. Je kan wel ISyncen (volgens mij alleen adresboek en calender). Je hebt daarvoor de USB kabel nodig, via BT gaat niet.
Ik heb een BT-120 Bluetooth dongle, maar die vindt de telefoon niet. Geen idee hoe ik dus bestanden moet overseinen.
Hij werkt wel in combinatie met een Parrot Bluetooth Carkit (de CK3000)

Ik zal vanavond (als ik zin heb) een beetje spelen met dat ding, ik meld me wel als ik iets interessants ontdek.

Tweede indruk.

Ik heb (o.a.) twee auto’s met een bluetooth carkit. In de ene doet hij meteen, de ander weigert hij te vinden. Beetje jammer wel, want dat was de reden waarom in de V3 gekocht heb. Mijn vorige toestel (een SE K700i) vond de carkit ook al niet. Die daarvoor (een SE T610) doet het wel. Ik denk dat de carkit een upgrade nodig heeft, hoewel hij nog niet zo oud is.

Hij maakt probleemloos verbinding met mijn PB d.m.v. bluetooth. Ook heb ik bestanden overgezet en zo, dus valt dan weer mee.

Het geluid en ontvangst is goed, het menu (na wat gewenning) valt ook niet tegen, alhoewel ik soms de mist in ga. De knopjes zijn goed te bedienen, in ieder geval een stuk gemakkelijker dan die priegeldingetjes op een SE.
Ik heb wel al een paar keer gehad dat hij overging, ik opnam (door hem open te klappen) en er verder niks gebeurt. Geen gehoor terwijl hij niet doorbelt of zo. Misschien is het toeval of ligt het aan mij.

Ik zoek nog wel wat handige software (vergelijkbaar met PhoneAgent) zodat ik hem wat gemakkelijker kan onderhouden. Ik had hem net bij wijze van test ge-iSynct en het gevolg wat dat ik alle telefoonnummers dubbel had. (in de telefoon en op de sim) Vervolgens moest ik ze handmatig weer verwijderen. Het houdt me lekker bezig, zal ik maar zeggen. :slight_smile:

OK, iSync werkt dus wel. Alleen met Addressbook of ook met iCal?

Beide. Zowel Adressbook als iCal. Beide overigens programma's die ik niet gebruik. Misschien een idee om dat dan maar eens te gaan doen.

Heb 'm nu 3 dagen, en ben er erg blij mee. Jammer dat BT niet werkt, maar via USB gaat volgens mij wel veel sneller. En hij laadt direct op, met en standaard USB kabeltje.

En nu ben ik benieuwd naar de nieuwe ‘iTunes’ Moto :stuck_out_tongue:

Inderdaad jammer dat je niet kan synchroniseren via BT BT werkt wel als je bijvoorbeeld bestanden wil uitwisselen. (afbeelding)

Ik zoek nog steeds een mooi progje, vergelijkbaar met PhoneAgent , maar dan voor een Motorola…

[img:8391619516]http://www.kriebel.nl/macosx/mot.pdf[/img:8391619516]

Dan bedoel je [url=http://www.versiontracker.com/php/dlpage.php?id=24717&db=mac&pid=53071&kind=&lnk=http%3A%2F%2Freelintelligence.com%2FBluePhoneElite%2Freleases%2FBluePhoneElite_0.9.667.zip]dit[/url]

Erg geil, beter dan de combi met AddressBook. Kost wel wat, maar werkt gewoon perfect en uitgebreid. Kan al je telefoontjes loggen naar iCal!

Eerste indruk: 500 euro :)

Eeehm, denk dat dit feestje voor deze arme student niet doorgaat :wink: