heel project brightness naar boven

Ik ben klaar met montage in FCP 5 nu is het wat donkel over heel de lijn, hoe trek ik de brightness op in heel het project ?

alvast dank

fds

als je heel je project de brightness gelijk naar boven wil trekken kan dat heel simpel. Je maakt een nieuwe lege sequence aan (waar je de settings van goed zet). Daarin sleep je de sequence waar je montage instaat. Dan krijg je een clip in die nieuwe sequence. Daar kan je dan een filter naartoe slepen. (filter brightness and contrast). om aan te passen moet je nu wel rechtermuis klikken ipv te dubbelklikken en dan open in viewer, want anders opent die de sequentie.

Hee Sam,

Dat is een slimme tip.
Ik gebruik het veel voor andere effecten, maar nooit gedacht dat het ook voor brightness en contrast kan werken… Stom he

Het blijft toch heerlijk, zo’n forum

handig is het misschien, om de 'next sequence' optie te gebruiken. Alles selecteren en 'nest items' selecteren in het sequence menu. Je krijgt nu ook een nieuwe sequence. Deze functie lijkt erg op het slepen van een sequence in een nieuwe sequence, alleen in tegenstelling tot het slepen worden nu wijzigingen in je originele sequence ook realtime doorgevoerd in je nested sequence.