heel speciaal Outlook vraagje (voor de kenners)

Als ik een email stuur naar iemand die ik in mijn contactpersonen heb dan onderlijnt Outlook die naam en toont hij enkel voor en achtenaam ...

Hoe kan ik in dat Aan veld ook bijvoorbeeld het emailadres laten verschijnen (entourage doet dit wel lijkt me)

het doel is dat ik ook in het AAN veld kan zien voor welk bedrijf die persoon werkt. Als ik de email nu afdruk en naderhand bekijk dan kan ik dat niet afleiden (enkel voornaam en achternaam)

Ik wil verhinderen dat ik bij Display name manueel het bedrijf moet bijtikken bijvoorbeeld want dat is de enige “workaround” die ik tot nu toe gevonden heb…

Iemand een beter idee ?

Heb je het hier nu over een windows programma?

ga daarvoor naar een windows forum

Kan toch dat hier ook Outlook kenners zitten ... ben zelf iemand die pas op Mac begonnen ben... ik laat de topic voorlopig toch nog even staan als jullie het goed vinden ?

outlook...

bleuh, waarom kriebelt me rug nu ineens? :stuck_out_tongue:
Heb net gedoucht, moet ik weer douchen :mrgreen:

Waarom outlook?
Waarom niet Apple Mail?

heb een netwerk van 35 users die op PC's draaien ... vandaar Outlook :)

Kan best zijn en dat is je goed recht maar ik denk dat je pas antwoorden zult vinden op windows-minded fora...

Neem dán Entourage! 8)

Als ik het mij goed herinner betekend het rode onder de naam dat er meerdere email adressen voor diezelfde naam zijn. Ik dacht rechtermuisknop op de naam. Dan krijg je een context menu met de diverse email adressen waaruit je kan kiezen.

Ik zal het morgen op mijn werk nog even nakijken.

Tenzij ik heel snel overtuigd wordt van het feit dat deze vraag inderdaad Outlook voor de Mac betreft, zal er zeer binnenkort een slotje op dit topic gaan.